четвртак, 30. јул 2015.

Prelistavanje brošure 11 - ponude koje ne smete propustiti!

Odlučila sam da na blogu uvedem još jednu rubriku, koja će se zvati "Prelistavanje brošure." U takvim postovima ću Vam predstaviti najbolje ponude iz aktuelnog kataloga. Smatram da će i ovakvi postovi biti korisni, jer ćete dobiti moje iskrene preporuke za kupovinu nekog proizvoda.

U kampanji 11 je dostupna Nutra Effects linija po najnižim cenama do sada. To je potpuno prirodna linija, bez parabena i boja. Više o tome možete pročitati OVDE 
Sredstvo za čišćenje lica i tonik su po 319 dinara, hydration i radiance kreme su po 449 dinara, a kreme za 35+ i 45+ su po 479 dinara.

Dodatna pogodnost uz kupovinu bilo kog Nutra Effects proizvoda je da možete poručiti masku za kosu sa arganovim uljem za samo 169 dinara.
P.S. Svi koji poruče kod mene bilo koji proizvod iz ove linije imaju 15% popusta na njega. :) (za porudžbinu mi se javite OVDE )


Moje omiljene i "MUST HAVE" prskalice su Avon sprejevi za telo. Koristim ih tokom cele godine, ali leti ih posebno volim, jer su lagani i osvežavaju. Sada su na najnižoj ceni do sada, tako da ne propustite tu ponudu! :) Posebna preporuka za miris orhideja/borovnica, marakuja/božur i pomorandža.

Kad smo već kod laganih miris tokom ovih toplih dana, još jedna moja preporuka ide ovim laganijim verzijama čuvenih Avon parfema. NAJNIŽA CENA DO SADA - za 399din dobićete 75ml mirisa + uzorak 3D Plumping ruža, koji će se pojaviti u sledećoj kampanji.

Što se tiče šminke, moja preporuka su setovi maskara/ruž ili maskara/krejon za 599din. 


Kao i 3u1 rumenilo, bronzer i hajlajter za 549dinara, kosa četkica (MOJA OMILJENA!) za bronzer/rumenilo za 349dinara i puder za 449 din (u ponudi je sa blistavom i mat završnicom).


Kada su u pitanju aksesoari, moja preporuka su set od 6 pari minđuša za 499din. (u srebrnoj ili zlatnoj boji) i naočare za sunce po ceni od 799dinara (u ponudi je šest različitih modela, za svačiji ukus).





Ukoliko pratite novitete u oblasti kozmetike, mogli ste primetiti da je u poslednje vreme novitet u toj oblasti micelarna voda za čišćenje lice. Sada i Avon ima sličan proizvod u svojoj ponudi, po mnogo nižoj ceni u odnosu na konkurenciju.

A u ponudi se u isto vreme pojavila i ružina vodica, za ljubitelje prirodnijih mirisa po ceni od 269dinara.







Ljubitelje Planet Spa linije će obradovati vest da je linija sa maslinovim uljem na sniženju od 399din/po proizvodu. Kao i to, da možete Vaše ruke negovati proizvodima sa shea buterom za samo 269din/po proizvodu.


Za negu Vaše kose, Avon je spremio povoljnu akciju u kojoj možete izabrati 2 proizvoda za samo 299din.


Meni najdraža ponuda iz ove brošure je ponuda u kojoj birate 2 proizvoda iz Naturals kolekcije za samo 369dinara i na taj način ostvarujete uslov za kupovinu kreme za ruke za samo 10dinara!






Na poslednjoj stranici brošure uvek se nalazi povoljna ponuda. Ovog puta su to gelovi za tuširanje od 500ml za samo 199dinara!












Da li Vam se sviđa ovakva vrsta postova?
I da li sam Vam pomogla u izbor za Vašu porudžbinu? :)

3 коментара:

  1. Djurdja Oriflame_porudzbina5. август 2015. 16:07

    Bravo,mislim da je rubrika "prelistavanje brosure" apsolutni pogodak. Mada nasim devojkama ne treba mnogo ubedjivanja 😄
    Bar je tako slucaj kod mene. Mene je potpuno odusevio izgled rumenila 3/1 i sigurna sam da cu ga poruciti cim potrosim zalihe koje imam.
    Ruzinu vodicu sam odmah porucila i jedva cekam da stigne,mislim da cemo se lepo druziti,ako nista drugo bar zbog mirisa 🌹

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja nova rubrika na blogu. :)
      A drago mi je da smo sada u kontaktu i putem mog bloga. :)
      Javi mi za ruzinu vodicu, nisam je sad porucila...

      Избриши
  2. Djurdja Oriflame_porudzbina10. август 2015. 01:22

    Nego sta nego mi se svidja 😉
    Ruzina vodica je super,bas prija. Mirisljava,blaga... Probaj,odlicna je za leto...
    A spominje se i konkurencija 😜

    ОдговориИзбриши