понедељак, 27. јул 2015.

Moja kupovina - kampanja 9

Ovog puta sam kupila proizvode koji su mi zaista trebali, a ne zato što sam morala da ih probam. Osim jednog proizvoda. :) Šta da Vam kažem, kada je u pitanju Avon, zaista ne umem da budem 100% racionalna. :)



* Za telo



Naturals set sa marakujom i božurom - Obožavam ove setove, jer se uvek prodaju po super ceni. Obično je to 399din za 3 proizvoda. Do skoro mi je omiljeni miris iz ove kolekcije bio orhideja i borovnica, ali sada je ovaj miris moj favorit!

* Ostalo (za kosu, lice i nokte)


Nailwear pro+ lak za nokte, nijansa Lemon Sugar - Nemam nijedan lak u žutoj boji, a mislila sam da će mi trebati jedan takav kada malo pocrnim. I ovaj lak se pokazao kao odličan izbor.

Tretman za jačanje i zaštitu kose - Moj omiljeni tretman, tj spas za kosu! Obožavam ga! Odličan proizvod za zaštitu od fena i prese, koje redovno koristim. Veoma sporo se troši proizvod; prethodna bočica mi je služila godinu dana.

3u1 sredstvo sa alojom - Ovo sredstvo koristim isključivo za skidanje šminke, iako se može koristiti i za čišćenje lica. Kremasto je i ima lep miris. Cena mu je uvek niska, do 250 dinara maximalno.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda?
P.S. Ako želite recenziju nekog od ovih proizvoda, slobodno mi pišite u komentarima. :)


3 коментара:

  1. Djurdja Oriflame_porudzbina6. август 2015. 11:44

    Jel mozes nesto vise da napises o ovom sredstvu za skidanje sminke?! Godinama koristim Bozen rukavicu,pa mi je vec dosadila... Vise vremena provedem da je vratinlm u cisto stanje,nego sto cistim lice 😄

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo ovde sam malo vise pisala o njemu http://upoznajteavonproizvode.blogspot.com/2015/07/potroseni-proizvodi-02.html

      Isto sredstvo, samo je to iz potrosenih namenjeno za masnu/kombinovanu kozu, ali ista im je struktura. Moj ti je savet da probas, jer za stotinak dinara nista neces izgubiti. A mislim da se neces pokajati. :) Ja istisnem proizvod na tufer i onda tako skidam sminku.

      Избриши
  2. Djurdja Oriflame_porudzbina10. август 2015. 11:38

    Odlicno sto je za masnu kozu,odgovara mi. Probacu. Vidim da je nesto bas smesna cena

    ОдговориИзбриши