понедељак, 20. јул 2015.

Potrošeni proizvodi #02

U poslednjih mesec, dva sam baš dosta proizvoda potrošila, tako da imam punu kesu praznih ambalaža. Da sam ih sve svrstala u jedan post, bilo bi predugačko - tako da ću tu moju gomilu potrošenih proizvoda, podeliti u par postova.


* Za lice


3u1 sredstvo za čišćenje lica - Ovo sredstvo koristim isključivo za skidanje šminke, mada ga možete koristiti i za čišćenje lica (meni lično više prijaju penasta sredstva za čišćenje, tako da ovo sredstvo ne koristim u tu svrhu). Super proizvod za skidanje šminke, a veoma je povoljan. Kupujem ga redovno. Cena mu se na sniženju kreće otprilike od 120-250dinara.

Solutions winter noćna krema - Kupila sam je tokom zime, jer sam želela nešto da mi dodatno noću hidrira kožu. Ok je krema, lepo miriše, nije mi dodatno isušila kožu, ali nije mi nešto preterano ni hidrirala kožu. Neću je više kupovati (mada ne znam ni da li će je biti ponovo; videćemo u zimskim brošurama...), jer otkako sam isprobala Nutra Effects kolekciju, ne želim ništa drugo da probam. :)

Sjaj za usne - Imam ga odavno, obožavala sam ga...ali čini mi se da je promenio strukturu i miris, tako da ga bacam iako nije potrošen skroz. Inače, ove kolekcije nema više u redovnoj prodaji, ali ako ga nekada vidite u neto ponudi, moja preporuka je da ga poručite. Moj je bio u nijansi Mauve (obožavam takve nijanse).

* Mirisi


Planet Spa sprej za posteljinu sa mirisom kamilice i lavande - Obožavala sam ovaj sprej! Ovo mi je druga bočica. Pisala sam već o njemu u prvom postu o potrošenim proizvodima. Možete više o njemu pročitati OVDE

Laugh often by Reese Witherspoon parfem - Imala sam odavno ovaj parfem, dobili smo ga na poklon od kompanije. Koristila sam ga sa prekidima, i na kraju sam ga baš forsirala, jer je bio pri isteku roka trajanja. Ok je miris, ali nije mi bio omiljeni parfem. Nema ga više u prodaji.

* Za telo i kosu


Planet Spa krema za stopala - Isto sam je dugo imala, takođe poklon od kompanije. Sa mineralima mrtvog mora je, ima malo jači miris. Skroz lepo hidrira kožu stopala, zadovoljna sam bila sa ovom kremom. Koristila sam je nakon turpijanja suvih delova stopala i obuvala sam hidrirajuće čarape nakon nanošenja kreme.

Tretman za zaštitu i jačanje kose - Neophodan proizvod u mojoj rutini za negu kose! Volim ovaj proizvod i poručila sam ga ponovo. Ova bočica mi je trajala godinu dana najmanje. Moja preporuka!

Kupka za intimnu negu - Volim da imam uvek kupku ove vrste, ali ne koristim ih baš redovno. To preporučujem i Vama. Ginekolozi savetuju da se izbegavaju, kao i dnevni ulošci, uske farmerke... ali ja, kao i većina žena, jednostavno ne mogu bez toga, pa se trudim da ih umereno koristim.

Da li ste probali neki od ovih proizvoda? 

1 коментар:

  1. I meni tretman za kosu kraje bas dugo. Eto meni je već do pola i sigurno koristim već 3 meseca

    ОдговориИзбриши