четвртак, 4. јун 2015.

Potrošeni proizvodi #01

Kao i na mnogim blogovima, i kod mene će postojati rubrika „Potrošeni proizvodi.“ Smatram da su ovakvi postovi korisni, jer su proizvodi do kraja potrošeni i o njima se može saopštiti konačan utisak. Ovakvi postovi neće ići mesečno, već kada potrošim i sakupim neki određeni broj ambalaža. O svakom proizvodu ću Vam napisati svoje mišljenje i da li ću taj proizvod ponovo kupiti ili ne. A sada da pređemo na moju prvu korpicu potrošenih proizvoda. :)



Radi boljeg prikaza, proizvode sam podelila u kategorije: lice, telo, mirisi i ostalo.

* Lice


Anew Vitale 25+ noćna krema - Ova kolekcija ima prelep miris, koji mene podseća na puding od maline! :) Krema je nežna i lagana. Obožavam ovu kolekciju, neću trenutno uzimati, jer mi je trenutno prioritet da izbalansiram svoju mešovitu kožu, tako da se mackam sa Nutra Effect kremama. Mada, možda uzmem ponovo ovu da je nanosim na vrat, kako u starosti ne bih imala „harmoniku“ od vrata! :D U svakom slučaju, moja preporuka!

Solutions pena za kombinovanu/masnu kožu - Volim ovaj proizvod; upravo mi je pri kraju i druga bočica. Inače, za tip kože koja je mešovita ili masna su pogodna baš penasta sredstva. Koristim ga ujutru i uveče. Nije mi isušila dodatno moje suve delove kože, što je i najvažnije. Konkretno, ovaj proizvod neću kupiti ponovo (kada potrošim i ovu drugu bočicu), jer se povlači ova kolekcija iz prodaje, ali prelazi na njegov zamenski proizvod, koji mislim da će biti još bolji, a to je Nutra Effects sredstvo.

Clearskin tonik protiv proširenih pora - Ova kolekcija je namenjena po meni više za tinejdžere i njihovu kožu sklonu aknama. Naručila sam ga, jer mi je trebao tonik hitno, a on je bio na akciji za 100 i nešto dinara. Poslužio je svrsi, ali mislim da mi je ponekad bio prejak za moje suve delove kože, a to se moglo i očekivati s obzirom da sadrži salicilnu kiselinu. Ja ga neću uzimati ponovo, ali svakako nije loš proizvod, samo je za moj tip kože prejak.

Solutions tonik za kombinovanu/masnu kožu - Sve što sam napisala za penu iz iste kolekcije, važi i za ovaj tonik (prija mi, ne isušuje mi suve delove, veoma je voljen...). Takođe ga neću ponovo kupiti, iz istog razloga kao i Solutions penu. Prelazim na Nutra Effects tonik.

* Telo


Senses Spicy Moroccan Delights gel - Volim sve nove mirise da isprobam, pa je tako i ovaj došao na red. Miris mi je više za zimu, jer se stvarno oseti taj „spicy“ momenat. Formula nije kremasta, tako da ima tendenciju da malo isuši kožu, ako je Vaša koža tome sklona, ali ništa preterano. Verovatno ga neću uzeti ponovo, jer Avon stalno izbacuje nove mirise i kolekcije, a kao što rekoh volim sve da isprobam.

Skin So Soft Fast Hydration gel - I dalje tugujem za ovim gelom... Slučajno ga videla u neto ponudi za 120din i rekoh da ga poručim, samo da probam i zaljubim se u njega. A u ponudi ga više nema... i možete sad misliti kako se ja osećam... Nego, ovaj proizvod stvarno obezbeđuje ono što i obećava - daje Vam odličnu hidrataciju. A miris je predivan, tako osvežavajuće čist miris. Proizvod neću kupiti ponovo, jer ga nema u stalnoj ponudi. Ako nekada naletim ponovo na njega, mislim da ću poručiti gomilu. :D

Naturals trešnjin cvet/orhideja i borovnica gelovi - Naturals gelove volim zbog njihovog pakovanja i lepih mirisa. Formula im je isto nije kremasta, tako da znaju malo da isuše, ako Vam je koža osetljivija. Verovatno ću ih u budućnosti ponovo uzeti, kada isprobam sve nove mirise. Svakako biste trebali da ih probate, jer imaju širok spektar mirisnih nota i dostupni su po povoljnim cenama.

*Mirisi


Treselle Mystique parfem - Za ovaj parfem sam bila prvo jako dugo emotivno vezana, pa ga nisam u početku ni koristila. Naime, dobila sam ga na poklon od Avona u svojoj prvoj kampanji rada kao Avon dama. A da bih ga dobila, trebala sam da imam prvu porudžbinu 17 000din. Tako da možete misliti koliko sam bila ponosna na sebe kada sam uspela da ostvarim svoj prvi cilj kao AD. Iz tog razloga, mi je ovaj parfem veoma drag. Parfem samo koristila isključivo zimi, jer ima teži miris. Baš je jak i postojan. Neću ga ponovo kupovati, jer ga više nema u prodaji. Ali želim da isprobam roze Treselle parfem, koji je nasuprot ovome, veoma laganog mirisa.

Planet Spa sprej za posteljinu - OBOŽAVAM GA! Kombinacija lavande i kamilice mi je veoma prijala pred spavanje. Miris je veoma lagan i opuštajući. Prskala sam ga na posteljinu i na pidžamu. Trenutno koristim drugu bočicu, koja je pri kraju, tako da ću se ovom proizvodu vraćati ponovo u budućnosti. Čekam dobro sniženje ovog spreja kako bih napunila štek. :)

Femme parfem - Još jedan proizvod koji sam OBOŽAVALA! Parfem sam dobila na poklon od kompanije. I veoma sam uživala koristeći ga. Miris je lagan, osvežavajući, ženstven, slatkast i postojan. Kupiću ga ponovo sigurno.

* Ostalo 


Krema za ruke sa maslinovim uljem - Super krema sa prelepim mirisom. Inače koristim kreme za ruke iz Avon Care kolekcije, koja se stalno proširuje, a ja volim sve da isprobam kao što sam rekla. :) Vratiću joj se ponovo.

ColorTrend korektor - Jeftin, a odličan proizvod. Mislim da je ColorTrend kolekcija podcenjena, jer ja jeftina, ali ustvari pruža veći kvalitet u odnosu na svoju cenu. Iznova i iznova koristim ovaj korektor, tako da će se to nastaviti i u budućnosti. Moja nijansa je Light, a imate i dosta tamniju nijansu, koja je za osobe sa baš tamnim tenom.

ColorTrend top coat sa šljokicama - Nažalost, ja sam ovaj proizvod predugo čuvala, tj. slabo koristila, pa mi se zgusnuo. Veoma mi je žao zbog toga, jer ga je ostalo pola, a i odličan je bio za npr. kada vam lak na noktu počne da se krza i samo namažete sa ovim top coat-om vrh nokta i dobijete novi izgled svog manikira. :) Verovatno ću ga uzeti ponovo, nakon što prvo pokupujem proizvode sa svoje wish liste.

To je tooo! Do sledeće korpice potrošenih proizvoda - ćao! :)

P.S. Da li ste i Vi probali neke od ovih proizvoda?

5 коментара:

  1. Jao Treselle! Imala sam i ja, isto dobila u nekom programu... divan je. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6. јун 2015. 22:26

    Skoro sam otkrila blog, citam te redovno od tada :) Volim Avon proizvode, iz posta sam probala Balanced + Matte penu i slazem se za sve sto si napisala za nju. I ja sam sad narucila Nutra Effects penu i tonik, valjda ce mi odgovarati. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Kristina, hvala ti od srca na tome sto me pratis! Veoma mi je drago zbog toga. :) Nutra pena i tonik su mi danas stigli, i cim ih slikam za blog krecem u testiranje, a verujem i uzivanje. :)
      P.S. Obavezno mi javi da li si zadovoljna sa njima.

      Избриши
  3. Od danas te i ja pratim. Dovoljno je sto kupuješ Avon proizvode kao i ja.

    ОдговориИзбриши