петак, 19. јун 2015.

Speed Dry lak - Fast Time Teal

Odlučila sam se za jedan kratak post o laku koji trenutno nosim na noktima i obožavam! :)
Nokti su mi se konačno malo oporavili i porasli. Sviđa mi se njihov oblik i dužina, a i lak koji trenutno imam na njima, pa sam odlučila sa Vama da podelim utiske.


Speed Dry je kolekcija brzosušećih lakova, tačnije Avon poručuje da će se lak na Vašim noktima osušiti za 30 sekundi. U kolekciji ima raznih nijansi, a svaki lak ima 12ml. Redovna cena im je 460din, a na sniženju se kreću od 199 - 299din.

Predstaviću Vam nijansu 'Fast Time Teal' koju ne znam kako bih tačno definisala... Po meni to je mešavina plave i zelene boje - na dnevnoj svetlosti ide više ka plavoj, a kada je malo mračnije ide više ka zelenoj. Uglavnom, neka nedefinisana boja, ali meni se baš sviđa. :)

Struktura samog laka je ređa, lako se nanosi na nokat i stvarno se brzo suši. Lepu prekrivenost možete dobiti i u jednom sloju, ali preporučujem da za potpunu prekrivenost ipak, namažete u dva sloja.



 

Ja sam lak namazala otprilike sat, sat i po pre izlaska iz stana. U zavisnosti od količine laka koju sam uzela pri mazanju, neki nokat sam potpuno pokrila sa jednim slojem, a neki nije bio dovoljno pokriven. Zbog toga sam, nakon što sam sačekala malo da se prvi sloj osuši, namazala sve nokte sa još jednim slojem. Ponovo sam malo sačekala da se sam lak osuši, a zatim sa naprskala nokte sa Avon sprejem za brzo sušenje laka, kako bih bila sigurna da su u potpunosti suvi, jer sam morala da napustim stan. Realno, sprej za sušenje laka, nije ni bio potreban kada je u pitanju ovaj lak, ali želela sam da budem sigurna. Ispod laka sam kao bazu imala Evelin 8u1 tretman, pošto to koristim s vremena na vreme kako bih oporavila nokte (tretman je namazan 24h pre nanošenja laka). Nadlak nisam nanela.




P.S. Kao što sam rekla, žurila sam, tako da lak nije baš perfektno namazan. A i ja sam, jednostavno osoba koja ne zna uvek lepo i ravnomerno da nalakira nokte. Moram još da vežbam! ;)

Htela bih da preporučim ovaj lak svima, a pogotovo damama koje nemaju puno vremena za svoje nokte, a žele da imaju namazane nokte. Lak se brzo nanosi i suši, tako da Vam ne treba puno vremena za njegovo korišćenje i sušenje. Postoje različite nijanse u Speed Dry kolekciji, tako da se mogu zadovoljiti različiti ukusi. Što se tiče same nijanse, smatram da je 'Fast Time Teal' dobra nijansa za kupovinu, jer je možete nositi tokom cele godine, bez obzira na godišnje doba.

Da li ste isprobale lakove iz Speed Dry kolekcije? :)

Нема коментара:

Постави коментар