уторак, 23. јун 2015.

Moja kupovina - kampanja 7

Čini mi se da mi je u ovoj porudžbini, otkako sam deo Avon kompanije stiglo najviše proizvoda koji su samo za mene. Ekonomista je odlučio da je vreme da prestane da štedi i da počasti sebe. :D
Doduše, u ovoj kampanji je stiglo i par proizvoda koji su poklon od kompanije. Ostalo sam sama sebi kupila. ;)


Ovog puta sam proizvode podelila u dve grupe: one koje sam dobila na poklon i one koje sam sama sebi naručila.

* POKLONI

Tokom kampanja 6, 7 i 8 imali smo vezani program u 3 nivoa. Ovo su pokloni iz prva dva nivoa. Mogli smo da biramo šta želimo od ponudjenih par proizvoda/setova. Moj izbor iz prvog nivoa je bio Planet Spa set za lice - maska i sredstvo za čišćenje. Iz drugog nivoa sam izabrala set koji se sastoji od Anew Vitale tonirane kreme i maskare. Ovu kremu već koristim i oduševljena sam, pa sam poručila još jednu da imam na zalihama. Hvala puno Avon kompaniji što nam stalno nešto poklanja, bojim se da će nas razmaziti... ako već nije. :D
U narednim postovima o kupovini, biće prikazan i poklon iz trećeg nivoa, koji mi još nije isporučen.

* MOJA KUPOVINA


- Nutra Effects Balance noćna krema je moj izbor, jer mi je bila potrebna noćna krema, a želim da imam ovu kolekciju za svoju negu. Bila sam zadovoljna Nutra kremom za hidrataciju (recenzija ove kreme), ali verovala sam da će mi ova više odgovarati. I bila sam u pravu, ali o tome više u nekim narednim postovima. ;) Plaćena je 669din.

- Always Sheer je laganija verzija parfema Always iz čuvene TTA kolekcije. Htela sam da počastim sebe i isprobam i ovaj parfem, jer TTA kolekciju obožavam. A i cena mu je bila odlična, čini mi se 599din uz ispunjen uslov. Međutim, ja sam mislila da sam ispunila uslov, ali nisam - tako da me je ovaj parfem koštao duplo. Bez komentara...i dalje mi je to bolna rana. :(

- Senses Reflection gel za tuširanje je kremasti gel koji prelepo miriše. Bio mi je potreban gel. Najviše volim kremaste, i u malim pakovanjima (bez obzira što se oni sa više ml više isplate), jer mi proizvod dosadi, ako mi treba puno vremena da ga potrošim. Cena mu je bila 149din.

- Baza za senke je jedan od najprodavanijih proizvoda i ima dosta pozitivnih feedback-ova. Koriste ga i profesionalni šminkeri, pa sam i ja morala da ga probam. I nisam se pokajala. Koštala je 299din.

- Herbal sredstvo za čišćenje lica je greškom poručen, tako da ga nisam ni probala. Verovatno ću ga prodati dalje, jer mi ne treba. Meni je trebao tonik, i poručila sam ovo misleći da je to što tražim...ali nije. Plaćen je 149din.

I za kraj - proizvod koji sam duže vremena želela i koji mi je trebao, ali nikako da odlučim da nagradim sebe za sav trud i rad. Onda sam u kampanji 7 odlučila da je vremena da ga imam. Tačnije nju, Arden torbu. Nemam nijednu torbu koja može da se nosi preko ramena, tako da je ova bila savršen izbor. Nisam se pokajala, jer otkako mi je stigla uglavnom sam samo nju koristila. U neto ponudi sam je pronašla za 1299din.


Da li ste Vi probali neke od ovih proizvoda?
I kako Vam se sviđa Avon motivacioni program za Avon dame? :)

4 коментара:

  1. Ja jako volim Avon i koristim ga od srednje škole , naručim bar jednu dve stvari u katalogu, nekad preskočim koji ali opravdano :) . Program za dame je super ali ja nisam stvorena za to makar ne trenutno imam prioritete :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si redovni potrosac Avon-a. :)
      Nije tesko uopste... kada budes imala vremena, javi se da popijemo kafu i da ti objasnim. ;)

      Избриши
  2. Анониман2. јул 2015. 19:15

    Imala sam ovaj Senses gel, sporo se trosio, bas je kremast :). Bazu za senke obozavam, probala sam i druge ali ova mi je najbolja. Cekam tvoje utiske o Balance kremi :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice utisci o Balance kremi, tj. sa nocnom sam vec pri kraju.
      Ali nikako da potrosim dnevnu za hidrataciju, pa da porucim za mat efekat.
      Zelim da uradim kompletnu recenziju dnevne i nocne za mat efekat. :)

      Избриши