четвртак, 16. јул 2015.

Moja kupovina - kampanja 8

Pre svega, da Vam se izvinim što me nije bilo neko vreme. Imala sam ispite, a onda sam trebala da nađem novi stan i da se preselim...tako da nisam mogla sve da uklopim.
Imam u planu neke postove, ali otišla sam kući nakon 2 meseca, tako da želim malo da uživam i da se odmorim, ali nadam se da ću pronaći i vremena da Vam objavim neke zanimljive postove. :)

U kampanji 8 uglavnom sam poručila ono što mi zaista treba, odnosno želela sam da budem malo više racionalnija i da ne gomila lager, jer mi je sledila selidba.


* Nutra Effect tonik i pena za čišćenje lica



Potrošila sam tonik i penu iz Solutions kolekcije, tako da su mi trebali zamenski proizvodi. S obzirom da su se kreme iz Nutra kolekcije pokazale odlično, moj izbor ja pao na ovu liniju. A ovo je i zamena za Solutions kolekciju, koja se povlači. Oba proizvoda su namenjena za masnu i mešovitu kožu.

* Avon Care kreme za ruke


Od prošle zime sam počela baš aktivno i puno da koristim kreme, jer sam po prvi put imala većih problema sa suvom kožom i zanokticama. Iz tog razloga sam želela da isprobam sve Avon kreme koje postoje. Ove dve nisam do sada probala, tako da je izbor pao na njih. Plava je sa glicerinom, a zelena je sa alojom.

* Anew mini set


Set sadrži dnevnu i noćnu kremu u mini pakovanju, sredstvo za čišćenje lica takođe u mini pakovanju i kremu za predeo ispod očiju u standardnom pakovanju. Inače, ova roze linija, tačnije Vitale linija je namenjena za osobe od 25 i više godina (mada smatram da je mogu koristiti osobe koje imaju i manje od 25godina). Trebala mi je krema za negu vrata i želela sam da to bude neka koja je namenjena za sprečavanje bora, jer na vremena treba početi borbu sa njima. :) Za lice ne koristim takve kreme, jer smatram da mi je trenutno veći problem (da ga tako nazovem) moja mešovita koža lica, odnosno T zona koja se previše masti. Sa borama nemam za sada problema, jer sam mlada, a i o svojoj koži vodim redovnu negu još od srednje škole.

VAŽNO: UNOSITE DOVOLJNO VODE I NIKADA NE IDITE NA SPAVANJE AKO NISTE SKINULI ŠMINKU SA LICA U POTPUNOSTI!

Da li ste probali neki od ovih proizvoda? 

Нема коментара:

Постави коментар