среда, 29. јул 2015.

Moja kupovina - kampanja 10

Ne možete ni da pretpostavite koliko je teško ženi koja voli kozmetiku i piše blog, a uz to ima i popust na kupovinu, da odoli šopingu i uštedi koji dinar. :) Tako da ovog puta nisam mogla da odolim mnogim povoljnim ponudama, pa sam kupila i što mi treba i što mi ne treba. :)


* Za telo


Naturals gel i sprej sa mirisom orhideje i borovnice - Ova dva proizvoda nisam nameravala da poručim, ali kako nisam mogla odoleti tome da sam ih skoro za džabe dobila, morali su se naći u mojoj porudžbini. Naime, bila je ponuda u kojoj je jedan proizvod bio po ceni od 329din, a set od tri proizvoda za 399din. Moj kupac je želeo samo losion, tako da sam gel i sprej dobila za samo 70dinara. Dobro sam prošla, zar ne? :)

Losion posle sunčanja - S obzirom da sam losion za sunčanje imala, želela sam da isprobam nešto za posle sunčanje. Na sniženju je bio ovaj losion sa alojom, tako da sam odabrala njega.

* Ostalo (za kosu, nokte i usne)


Šampon sa mentom i verbenom - Najmanje iskustva imam sa Avon šamponima, jer poslednjih par godina imam problem sa opadanjem kose usled stresa, tako da sam uglavnom pravila čuvenu "mućkalicu" za pranje kose. Ovaj šampon mi je preporučila moja Avon koleginica Aleksandra, tako da sam odlučila da ga probam. Inače, namenjen je kosi koja se brže masti.

Gel Finish lak za nokte u nijansi Iceberg White - Kao što znate, ove sezone je u trendu beli lak na noktima, tako da sam i ja morala imati jedan. :) Lak je bio na sniženju po ceni od 209 dinara, pa nisam mogla da mu odolim. Volim Gel Finish kolekciju, ali ovaj lak je dosta gušći u odnosu na ostale, tako da me je na prvo mazanje malo razočarao. Nisam očekivala da je takve strukture, tako da nisam pazila na količinu koju nanosim. Moraću mu posvetiti malo više pažnje, ali ne odustajem od njega! :) 

Balzam za usne sa spf 30 - Leti, dok sam na suncu dosta mi se suše usne. Do sada sam koristila obična labela, ali ovog puta želela sam sa zaštitnim faktorom. Cena mu je bila 179 dinara. Može se koristiti i za zaštitu nosa, jagodica ili čela, tako da zbog te višenamenske primene smatram da je veoma povoljan proizvod.

* Dodatni pribor


Luxe četka za puder - O ovoj četki su podeljena mišljenja, ali ja moram proizvod lično da isprobam da bih znala kakav je. Sada joj je cena bila najniža do sada, pa sam je poručila. Koristila sam je jednom i zadovoljna sam. (Ako želite detaljnu recenziju, javite mi)

Staklena turpija - Odavno imam u planu da poručim ovu turpiju, jer sam čula da su staklene mnogo bolje za nokte od običnih turpija. Ova turpija nije bila u redovnoj ponudi, već u internet ponudi po ceni od 199 dinara. Videćemo kakva je...

Da li ste i Vi probale neki od ovih proizvoda?

Нема коментара:

Постави коментар