среда, 26. август 2015.

TAG - Sisterhood of the World Bloggers Award


Ovo je moj prvi tag post. Volim da čitam ovakve postove i drago mi je da sam i ja tagovana za jedan od njih. Posebno mi je drago, jer me je tagovala draga Ana sa bloga Beleške još jedne Ane.
Iskoristiću ovu priliku da joj se javno zahvalim što je bila nesebična i strpljiva i pomagala mi sa savetima i uputstvima prilikom pokretanja mog bloga. Ana je bila prva koja je pisala o Avonu na njenom blogu Anin Avon kutak. Prvo sam čitala njene postove, a zatim smo se pronašle na Facebook-u i pronašle zajedničke teme za dopisivanje. Nadam se da ćemo se na narednoj Avon Nacionalnoj konferenciji i upoznati. :)

No, da se vratim na tag... Anin post na ovu temu možete pogledati OVDE

Pravila su:
-zahvaliti se blogeru koji te nominovao
-zakačiti "logo" sisterhooda na blog
-odgovoriti na deset pitanja koja su ti postavljena u postu u kojem si tagiran/a
-postaviti novih deset pitanja za blogere koje ćeš tagirati
-taguj pet blogova

1.Koji je prvi blog/yootube kanal koji si počela da pratiš i kada?

Prvi blog koji sam zvanično zapratila je bio Anin Avon kutak, a prvi blog koji sam počela da čitam mislim da je bio Moj neseser (u vreme dok je u Srbiji bilo jako malo blogova). Youtube kanal koji sam prvi zapratila, mislim da je bio Dulce Candy ili Nicole Guerriore, a od domaćih Vina.

2.Koje su po tebi pozitivne i negativne strane blogovanja?

Pozitivne strane su nova poznanstva, deljenje mišljenja i iskustva, sticanje novih iskustava i znanja... 
Za sada se nisam susrela sa negativnim stranama, a nadam se da i neću. Mada, verujem da su se druge blogerke verovatno susrele i sa negativnim kritikama, vređanjem i slično, jer Internet je dostupan apsolutno svima. Jedino što mi se za sada ne sviđa je to što blogovanje zna da oduzme vreme, ako želite da Vaš blog ispunjava neke kriterijume i deluje lepo.

3.Da narednih pet godina smieš da koristiš preparativne proizvode samo jednog brenda koji bi to brend bio?

Prepisaću od Ane :)) Naravno, Avon. Sa svojom Nutra kolekcijom za mat efekat su mene "kupili" za dugi niz godina.

4.Koji si zadnji film pogledala i šta misliš o njemu?

Sinoć sam sa dečkom gledala film "Lila & Eve". On je ljubitelj trilera, a i oboje volimo Jenifer Lopez u ulozi glumice. Nisam preterano oduševljena ovim filmom. Više sam valjda očekivala, zbog JLo.

5.Koji je tvoj posao iz snova (osim blogovanja :D)?

Mislim da mi blogovanje nikada neće biti posao. Moj želja je oduvek bila da budem PR, zbog toga sam i odabrala smer Marketing. Trenutno moj posao iz snova je da radim u oblasti marketinga u Avon kompaniji. :)) Pa...videćemo. ;)

6.Da sutra možeš da posetiš bilo koje mesto na Zemlji, da ti je sve plaćeno i da imaš savršeno osiguranje, gde bi otišla?

Španija ili Njujork

7.Zamisli se u nekom ludom filmu u kojem moraš organizovati večeru za deset poznatih osoba bilo iz istorije, bilo da su živi, kojih deset ljudi bi pozvala?
  
Ovo pitanje preskačem... Stvarno ne znam koga bih pozvala, niti taj scenario smatram zabavnim. :)

8.Tvoj savršen menu?

Lazanje i sladoled

9.Šta radiš kada se opuštaš?

Kada želim da se opustim, ja bukvalno "pustim mozak na pašu." :)) Uglavnom tada gledam tv, nešto na yootube-u...

10.Tvoje omiljeno godišnje doba je? 

Zima, mesec Decembar (zimsko dete) :)

Neću postavljati nova pitanja, jer sam trenutno preumorna za smišljanje istih. Tako da samo nastavite niz... :))

Tagujem:

BlogoMarija - devojka koja mi je uz Anu među prvima pružila podršku...
Ivana Fashion Girl - Ivana je devojka koja verovatno znate po torbicama koje sama kreira.
The casual princess - još jedna Ivana :) koja ima izvanredna umeća za fantastične fotografije i yootube videe.
Make up by Ilona - ako su Vam potrebni saveti nekoga ko je profesionalni šminker, ovaj blog je pravi izbor.
Diary of a CHANEL lover - blog na kojem ćete videti proizvode i putovanja koja većini nisu dostupna, ali ja volim da pogledam šta se sve nudi, jer nikad se ne zna - "samo je nebo granica." ;) 

5 коментара:

  1. Hvala na brzom odgovoru i na lepim rečima! :) Znaš da sam tu i dalje, da razmenjujemo iskkustva. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Hun pump puno puno za tag! Krecem danas da ga pisem! Stv je super I zanimljiv xxxo ^^ :* kisses! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Djurdja Oriflame_porudzbina28. август 2015. 15:04

    Lep post. Da me je neko pitao za film,moj odgovor bi bio isti kao i tvoj. Neverovatno! 😊

    ОдговориИзбриши