понедељак, 31. август 2015.

Moja kupovina - kampanja 11

U ovom postu ću Vam kao i obično predstaviti šta sam ja to poručila za sebe u prethodnoj kampanji. Ali ovog puta, polovinu proizvoda sam dobila na poklon. Tako je dobro biti deo Avon-a! :))


Kao i obično, radi lakšeg pregleda podeliću proizvode po rubrikama.

Za lice:



Ovo su trenutno moji omiljeni i "must have" proizvodi za čišćenje lica. Veoma mi odgovara ova kolekcija i mislim da ćemo se dugo, dugooo družiti. :)

Poručila sam penu i tonik da imam na zalihama, jer nisam mogla da propustim odličnu ponudu koju nam je kompanija dala. Imali smo čak 50% popusta na Nutra proizvode, ako poručimo u određenom iznosu proizvode iz te kolekcije.

Napomena: Svima sa masnom/kombinovanom kožom preporučujem od srca ovaj duo. Pena bi bila odgovarajuća i za one sa normalnom ili suvom kožom, jer je blaga. Ali tonik bi za one sa osetljivom kožom bio verovatno prejak, jer sadrži alkohol.







Za telo:



Potrošila sam moj omiljeni piling za telo, tako da sam ga morala poručiti.
U katalogu je bila odlična ponuda - ako poručite 2 proizvoda od ponuđenih, cena im je 369din i 10din dobićete kremu za ruke! Ponuda koja se NE PROPUSTA, naravno! ;)

Za drugi proizvod izabrala sam piling od jagode, koji se upravo u toj kampanji pojavio u prodaji. Nisam ga još isprobala, pa Vam ne mogu ništa više o njemu reći.






Pokloni:

Oba mirisa, tačnije Femme Icon parfem i Sparkly Citrus esenciju, dobila sam na poklon od kompanije.

Obozavam poklone!!!
A Vi? :))

Sparkly Citrus toaletna voda je pravog citrusnog mirisa. A Femme Icon me mirisom malo podseća na svog prethodnika - parfem Femme, koji sam obožavala tokom cele prošle godine. Znaću više kada počnem da ga redovno koristim.


Neseser je išao zajedno uz Sparkly Citrus esenciju. Neseser je iz Butterfly kolekcije, koja je namenjena Avon damama. Ovaj neseser i ostatak iz te ponude neće se naći u katalozima.

Dobila sam i uzorak novog 3D ruža, u nijansi Stolen Kisses. 
A četku sam poručila, jer uvek dobro dođe da se ponese u torbi. Cena je bila ispod 200din.



Da li Vam se sviđa moj izbor za ovu kampanju? A pokloni? :)

Нема коментара:

Постави коментар