уторак, 15. септембар 2015.

Moja kupovina - kampanja 12

U poslednje vreme svoje kupovine obavljam uglavnom pri samom kraju kampanje, pa zato ovi postovi idu kada već počne naredna kampanja.

Ovog puta sam sebe počastila sa...


Za telo:


Planet Spa sprej sa lavandom - Obožavam ga! Inače, prvi put sam ga isprobala jer sam ga dobila na poklon od kompanije i oduševila se. Verovatno ga drugačije ne bih ni probala. Potrošila sam svoje zalihe, pa je bio red da se poruči novi. Cena mu je bila 199din.

Naturals set - Volim ovu kolekciju i volim njihovu ponudu 3 za 429din, tako da sam je i ovog puta iskoristila. Mogli su da se kombinuju proizvodi po sopstvenom izboru. Izabrala sam jedan od omiljenih sprejeva - orhideja/borovnica, jer ga trenutno nemam u upotrebi i omiljeni losion iz ove kolekcije. Po meni ima najlepši miris i stvarno se dugo zadržava miris i hidratacija na koži. Zašto dva komada? Zato što se omiljeni proizvodi moraju lagerovati. :))

Ostalo:



Četkica za korektor i dvostrana četkica za senke su četkice, koje mi fale u mojoj kolekciji. Ovog puta sam naišla na odličnu ponudu, koja je uključivala i kosu četku za bronzer/rumenilo za 799din, tako da sam je morala iskoristiti. Kosu četku već imam (i odlična je), tako da ću nju prodati.

Nail Experts 5 u 1 je novitet od pre par kampanja u nezi noktiju. Naravno da sam morala da probam! :)
Cena mu je bila 239din.













Da li Vam se sviđa moja kupovina? Šta ste isprobali od ovih proizvoda?

2 коментара:

  1. Lavanda, zvuči primamljivo taj još nisam probala. Ne naručujem Avon već koji mesec niti išta slično, primorana sam na to pa ne gledam ni kataloge , ne smem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlican je, bas je namenjen za osvezenje pred spavanje, jer je poznato da lavanda ima umirujuce dejstvo. Ja naprskam posteljinu i pidzamu pred spavanje s njim.
      Ja sam prinudjena da svaki mesec gledam katalog po vise puta, jer mi je to posao. I naravno uvek nadjem nesto sto mi treba ili moram da probam. :D

      Избриши