четвртак, 30. јун 2016.

Glow stikovi

U jednom od ranijih postova KLIK najavila sam recenziju ovih stikova. Da ne dužim, krenuću odmah sa predstavljanjem ovih proizvoda. U katalogu su predstavljeni kao Glow višenamenski stikovi. Dolaze u dve nijanse - Blushing Coral i Glowing Nude. Ja bih ih nazvala bronzer i rumenilo u stiku. Proizvod dobijate u kartonskoj kutijici braon boje i ima 4gr. Cena u brošuri je 599din.
U istoj brošuri pojavio se novi mat puder iz kolekcije Ideal Flawless. Ja sam dobila tester, tako da sam mogla i njega da isprobam. Dobijeni tester je u nijansi Nude, koja je odgovarajuća za moj ten. Ali sam proizvod mi se nije svideo. Previše je mat za moj ukus. Previše tečne je strukture, a na licu se brzo matira i nije onda baš lako raditi sa njim. I na njega ne "ležu" lepo ostali proizvodi. To je ono što sam zaključila nakon jedne upotrebe. Avon ga je predstavio kao...
Da se vratimo sad na stikove...
Prvi utisak po ambalaži mi je bio da neće biti baš praktični za direktno nanošenje na lice. U slučaju bronzera to je delimično i bilo tačno. Ali potrebno je samo da ga okrenete na stranu i nećete imati problem sa izvlačenjem konture na obrazima ili čelu; problem može nastati kod konturisanja nosa. Mada, pošto bronzer sadrži šimer, verovatno neće biti za sve pravi izbor za konture. Iskreno, ni ja ga ne koristim u tu svrhu. Što se tiče rumenila, njega slobodno možete nanositi direktno iz stika i nećete imati problema. Jedina mana je što je pakovanje malo "klimavo" npr kada nanosim broner okrenuti na stranu, "čuje" se ambalaža i sam se zatvara. Da li je to samo do mog primerka ili je to slučaj uopšteno sa ovim proizvodom, ne znam.
Ja lično rumenila baš i ne volim, ali ovo ima prelepu nijansu i baš mi se sviđa. Mat je u odnosu na bronzer, ali ima blagi sjaj (nadam se da razumete šta hoću da kažem). Bronzer ima blagi šimer. Stikovi nisu previše pigmentovani kada se nanesu, ali se mogu nadograditi, što mi se i sviđa. Mislim da su ovi stikovi odličan proizvod kada želite svom licu da date prirodan sjaj. Nemojte očekivati da će ovi proizvodi biti pravi izbor za efektniju, večernju šminku (no, svi mi imamo različiti stil šminkanja, tako da za nekog će i ovi stikovi biti upotrebljivi u tu svrhu).
A sad možete videti kako izgledaju nijanse...
Sve u svemu, ja sam zadovoljna ovim stikovima i mislim da su pravi izbor tokom letnjih dana.

Da li ste probale ove stikove? :)

4 коментара:

  1. Slike su super kao i sam post. Svidja mi se to sto rumenilo nije prepigmentovano a ''bronzer'' moze biti dobra senka na pokretnom delu kapka.

    Ako želiš možemo da se zapratimo :)

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :)
      Pogledala sam i ja tvoj blog i slike su ti odlicne.
      I zapratila sam te. :)

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. I meni se sami zatvaraju kad ih nanosim pa moram da pridrzavam zavrtanj

    ОдговориИзбриши