среда, 6. јул 2016.

Noviteti iz kampanje 09

Mislim da sam se najviše radovala novim proizvodima iz ove kampanje, zbog korektora u olovci i Nutra ulja. I moje iščekivanje je bilo opravdano. No, detaljnije o tim proizvodima dole u postu.
Za početak moram da vam se izvinem zbog lošijeg kvaliteta slika. Pred samo slikanje proizvoda pokvario mi se foto aparat, pa sam morala da slikam telefonom i imala sam problem i sa osvetljenjem. Usled nepredviđenih okolnosti, kvalitet slika za ovaj post nije zadovoljavajući. Žao mi je zbog toga, ali ne mogu to promeniti. Verovatno ću isti problem imati i sa slikama za naredne postove, jer još uvek razmišljam šta ću da kupim - aparat ili bolji telefon.

No, da mi sada pređemo na današnji post... Proizvode koje sam poručile iz kampanje 09 su...


* Glow ruževi za usne - nijanse Nude Sand i Sunset Pink


Nijanse ne odstupaju mnogo od kataloga. Tekstura im je kremasta. Pigmentacija je dobra. Ovi ruževi su bili moj izbor tokom dnevnih varijanti ili za neki neutralniji i prirodnijih "make up look."


* Cherish The Moment parfem - mini pakovanje


Veoma slatkast miris, oseća se baš ta voćno - cvetna kategorija i ta slatkoća. Meni se dopada miris i mislim da je dobar izbor tokom letnjih dana. U ovom mini pakovanju dobijete 10ml parfema.

* Ideal Flawless CC korektor u stiku - žuti i zeleni


Ovom proizvodu sam se najviše radovala... Korektor vam stiže u kutijici i dobijate ga u vidu deblje olovke, sadrži 3,5gr. Postoje 3 nijanse, a ja sam odabrala žutu i zelenu, jer mi je želim da prekrijem tamnije kolutove ispod očiju i crvenilo od kapilara i bubuljica po licu.


Olovke su kremaste, lako se nanose. Lako se razmazuju na koži, bez obzira da li koristite četkicu ili prste. Ja sam preko njih nanosila korektor, koji utapkam sunđerom i zatim nanesem puder i ne primećuje se ni žuta, ni zelena boja ispod, ali se vidi efekat koji daju. Pošto su postale veoma omiljene i stalno ih koristim, već sam ih zarezala par puta i nisam imala problema ni tada, tj nisu pucale. Jedino što će vam biti potrebno da nabavite je zarezač sa velikim otvorom za ovakve olovke.


* Nutra Effects Miracle Glow ulje za lice


Nutra Effects je moja omiljena linija za negu kože u Avonu i baš se obradujem kada se pojavi neki novi proizvod. Ovo ulje sam baš želela da probam, iako bih ja sa masnom kožom možda trebala da izbegavam tako nešto. Ali većina ljudi je u zabludi i ne znaju da i takav tip kože zateva hidrataciju i da bude "nahranjena." Proizvod stiže u kutijici i dobijate 30ml. Sadrži 5 dragocenih ulja i vitamin E. Ne sadrži parabene i veštačke boje, alergološki je testirano.


Sama ambalaža mi je mnogo simpatična i ima pipetu, pomoću koje nanosite proizvod, tako da možete da dozirate količinu i ne može da vam se desi da istisnete previše proizvoda.


A samo ulje je...magicno! Koža ga tako divno upije. Tako je lagano. Ne osećate ga na licu uopšte. Mislim da morate da ga probate!

* Naturals sprej za telo sa mirisom kokosa i karambole


Ovu kolekciju za telo često koristim, a posebno omiljeni proizvodi iz nje su mi sprejevi za telo. Zato je i ovog puta moj izbor bio baš taj. Na stranici, kada sam je protrljala, baš mi se dopao miris. Ali uživo, veliko razočarenje! Kada ga naprskate, osetite lep, nežan i hidrirajući miris, koji traje 2 sekunde - BUKVALNO! Veoma sam razočarana i začuđena, jer sam skoro sve sprejeve iz ove kolekcije probala i ni sa jednim nisam imala ovakvu situaciju. Ne znam da li je ista situacija i sa gelom i losionom ovog mirisa. Javiću vam ako ih probam.

Da li ste vi probali neki od ovih proizvoda?

Нема коментара:

Постави коментар