уторак, 14. јун 2016.

Noviteti iz kampanje 08

Kasnimmm, mnogo kasnim! 
A verovatno ste već i navikli na to. :) Tako je to kada želiš sve da postigneš, a dani prekratko traju... 
No, svakako ovaj post neće biti uzalud, jer ovi proizvodi se nalaze i u narednim kampanjama, tako da ćete imati prilike da ih poručite.
A u kesi se nalazi...

Senses gel za tuširanje Brazil Waterfall (250 i 500ml ) - Ova linija gelova je namenjena muškoj populaciji. Sadrži miris limuna, crne ribizle i đumbira. Mene miris podseća na slatko, ono domaće koje naše bake i mame prave  :) Zbog đumbira, mislila sam da će miris biti gorak, ali ga ne osećam. Možda se oseti na koži, ali o tome vam ne mogu ništa reći, jer ga nisam probala.


Foot Works linija za stopala je dobila novo "ruho." Povodom te promene, cene proizvoda su veoma povoljne (229din svaki ). Ja sam izabrala sprej za osvežavanje stopala i piling. Sprej je osvežavajuć, ali kratko se zadržava ta svežina (nisam ni očekivala, tako da nisam razočarana ). Piling je baš dobar, po meni je malo agresivniji, jer nemam grubu kožu na stopalima.


Naturals kolekcija sa pamukom i alojom sadrži kremu za lice, masku za lice i sprej za osvežavanje lica. Ja sam izabrala sprej i kremu (odnosno htela sam masku, ali sam pogrešila šifru ). Sprej je FANTASTIČAN! Stvarno osvežava lice, ali on i hidrira kožu. I prilično se zadržava ta hidratacija na vašoj koži. Na njemu piše da ga ne treba koristiti ako je vaša koža izložena suncu, tako da pazite. Kremu nisam i neću probati, jer koristim iz Nutra kolekcije. Ove kreme iz Naturals kolekcije su ok, za osobe koje nemaju zahtevnu kožu lica.
Ideal Flawless korektor u 2 nijanse - Fair i Medium i ColorTrend ruž iz limitirane kolekcije Kiss'n'Go u nijansi Samba Pink. 

Ideal Flawless je prilično dobra kolekcija i volim da je koristim. Veoma sam se radovala ovim korektorima (mislim da sam vam to i spominjala u postovima). Uzela sam obe nijanse, jer sam se nadala da će tamnija nijansa biti dovoljno tamna za konture, ali nije. Svakako će mi biti dobra kada pocrnim. Bitno je da naglasim da je korektor MAT teksture, tako da se malo teže blenda ako ga koristite za predeo ispod očiju, odnosno kada se nanese u većoj količini. Ali nije ga nemoguće izblendati. I dobra stvar je što se blendanjem ne gubi njegova pigmentacija. Imate moju preporuku za ovaj proizvod!
Kiss'n'Go ruž sam uzela, jer nemam nijedan iz te kolekcije, a htela sam da isprobam. Imala sam problem prilikom izbora nijanse, jer sam znala da nisu uživo kao što su u katalogu. Malo sam potražila po netu, i odlučila se za nijansu Samba Pink. Ruž nije mnogo pigmentovan, ali može da se nadograđuje. Meni je ok za neku dnevnu varijantu.

Šta ste vi isprobale iz kampanje 08?

2 коментара:

  1. Ovaj put sam uzela korektor,maskaru Color Trend,onu novu podlogu Ideal Flawless,dva ruža,šampon,balzam ..:)Preterala kao i obično :)Korektor i podloga fenomenalni,kod kod ruževa skroz promašila boje..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi, zene uvek preteramo! :D
      Ja ne volim kad promasim, zato pre kupovine obavezno uzmem uzorke. Ako ih nemam, onda trazim po google-u da li je neko objavio uzivo slike te nijanse.

      Избриши