среда, 1. јун 2016.

Little Lace Dress parfem

Little Dress kolekcija parfema je jedna od prodavanijih u Avon-u. Po meni, ona je i najzanimljivija, zbog svojih naziva i samog koncepta kolekcije. U njoj se nalazi više mirisa, a najprodavanija je "mala crna haljina" (Little Black Dress ). Ja iskreno nisam ljubitelj tog mirisa. Više mi se sviđa Little Black Dress eau fraiche, koji je osvežavajući i prikladan za svakodnevnu upotrebu. 

U kampanji 08 se pojavio novi miris u ovoj kolekciji - Little Lace Dress (mala čipkana haljina ).

Pre svega, njegova ambalaža je lepa i prefinjena i asocira na naziv samog mirisa. Parfem se nalazi u kartonskoj kutiji, koja je u celofanu, tako da znate da niko pre vas nije otvarao pakovanje.

Parfem sadrži 50ml. Bočica je kockasta, providna, a na zidu bočice nalazi se isti čipkani dezen kao i na kutiji.

Poklopac je isto providan, a na vrhu prskalice, koja je u boji zlata, nalazi se utisnuto "Avon."


Kategorija mirisa je cvetno - orijentalna. Glavne note su sicilijanska mandarina, crni iris i pačuli. Proizvođač opisuje miris kao:
Ženstvena kompozicija nota koje podsećaju na ručno rađenu čipku. Gornje note čine jedinstvena crna ribizla i sicilijanska mandarina. Središnje note čine mirisi misterioznog cveća - crnog irisa i jasmina. Donje note otkrivaju akorde slatkog pačulija."

 Moj utisak:

Parfem mi se jako dopada, od pakovanja i same bočice do mirisa. Mislim da je najbolji dokaz koliko mi se sviđa ovaj parfem, to što sam ja potrošila više od pola bočice za manje od mesec dana (koristila sam ga svakodnevno). 

Mogu da potvrdim da kompozicija mirisa se oseća baš tako kako Avon navodi. Čim ga naprskate, oseti se jači, po malo gorči miris, koji brzo nestaje i zamenjuje ga onaj središnji, najlepši - slatkasto osvežavajući miris, i za kraj oseća se nežna slatkasta nota pačulija.

Još jedan dokaz koliko je parfem efektan i primetan, jeste taj što su me koleginice iz Avona (znači, osobe koje poznaju Avon mirise i isprobale su i ovaj parfem ) uvek pitale koji je to miris, kada sam mirisala na Little Lace Dress

Parfem je dostupan od 26. maja u Avon katalogu za kampanju 08, po ceni od 1199din. Uz njegovu kupovinu, za 199din možete uzeti i losion iste mirisne note. Ili možete postati deo mog tima i uz prvu porudžbinu dobićete ovaj parfem za samo 10 dinara! :)

Da li ste probali neki miris iz Little Dress kolekcije?

Нема коментара:

Постави коментар