уторак, 14. април 2015.

Avon četka za ispravljanje kose

Četka za ispravljanje kose (mada je više češalj, ali to je naziv iz brošure, tako da ćemo je zvati njeno veličanstvo - četka!) :)


Možda je ovo malo neuobičajena recenzija, jer sve devojke koje vode blog o Avon proizvodima, pišu recenzije kozmetike i šminke. Ali ja sam odlučila da ovo bude moja prva recenzija iz dva razloga:

1. Ova četka mi mnogo pomaže u „obuzdavanju“ moje kose i

2. Mnoge devojke nisu zadovoljne ovom četkom, a ja ne vidim razlog za to. :)



Ovu četku sam odlučila da isprobam, jer je bila zima, volim ravnu kosu (ubila bih za nju :D ) i nisam želela da kosu uništavam presom, jer je napolju vlažno vreme. A taman je u toj kampanji bilo sniženje. Čini mi se da sam platila 469din, što je koliko se sećam, najniža cena do sada. Stigla je u providnoj kesici, sa uputstvom i ima gumicu oko nje, kako bi sve vreme stajala skupljeno.


Prva upotreba - efekat odličan, ja oduševljena, ali sam se baš dosta namučila i dugo je trajalo sušenje moje kose uz upotrebu ove četke. No, to je i bilo očekivano, s obzirom da se nikada ranije nisam sama fenirala.

Bitno je da znate kakva je moja kosa...Duga, prirodno crna kosa, nikad nije farbana, brzo se masti pri temenu, ostatak kose je pomalo suv, tako da se može reći da mi je kosa mešovitog tipa. :) Mnogo volim ravnu kosu, ali je ja nažalost nemam. Moja kosa je kovrdžava kada je operem, kada se očešljam postaje talastasta od polovine do kraja. Otkako sam prestala da se šišam stepenasto i pustila da mi stalno bude duga, moje muke sa mojom kosom su se malo smanjile.

Moja rutina (pre upotrebe četke) - pranje kose; masku koristim retko; držim je u peškiru neko vreme; češljanje; nanosim tretman za zaštitu kose od feniranja i toplote; sušenje fenom; presovanje; serum za krajeve. Rezultat: divna, sjajna, ravna kosa koja je takva čitavih 5 minuta! :O Dobro, ne bukvalno, ali često mi se dešava da sav moj trud propadne, iako sam koristila presu (a možda je vreme za novu presu). 

Moja rutina (sa upotrebom četke) - sve je ostalo isto, s tim što četku upotrebljavam pri sušenju kose fenom i presu ne moram uopšte da koristim ili je koristim samo za sitne popravke.

Posle upotrebe ove četke moja kosa je sjajna i glatka i nema podignutih sitnih dlačica...nije baš savršeno prava pri krajevima, ali svakako u mnogo boljem stanju je nego kada upotrebljavam samo fen. Uz to, ja koristim običan fen sa malom snagom...zamislite da još imam fen od 2200v, gde bi nam bio kraj. :D 

Da nisam opsednuta kosom pravom kao strela, ja bih bila 100% zadovoljna postignutim efektom. Ali svakako jesam apsolutno zadovoljna sa ovom četkom.

Iz tog razloga mi nije jasno zašto mnogo devojaka nije zadovoljno sa ovom četkom. Pošto se par godina aktivno bavim internet prodajom i uvek pratim šta se prodaje od Avon proizvoda po netu, pronašla sam baš veliku ponudu ovih četki, a i na nekim forumima sam pročitala da nisu zadovoljne. Da li je to zbog njihove kose, ili je ne upotrebljavaju na pravi način - stvarno ne znam. Ali znam da je ova četka meni mnogo olakšala „posao“ oko moje kose i da sam veoma zadovoljna što je imam. Preporučila bih je svim devojkama koje imaju slične ili iste probleme sa kosom kao ja. :)

Da li ste probale ovu četku? Kakvi su Vaši utisci? 

P.S. Slike su preuzete sa bloga Make Up Judge, jer trenutno imam problem sa svojim foto-aparatom.
Takodje, možete i na tom blogu pročitati recenziju o ovoj četki.
http://makeupjudge.blogspot.com/2014/09/avon-advance-techniques-cesalj-za.html

3 коментара:

  1. Ja nemam tu cetku, ali koristim mnogo Avon preparata za kosu i prezadovoljna sam. :) Koristim sampon za farbanu kosu (ali mi sutra stize onaj nov sa uljima, crne boje), balzam koji je istovremeno i maska (isto iz nove linije za negu kose, crn), sprej za ispravljanje kose, sprej za zastitu kose od feniranja i serum za krajeve. Preporucila bih ti onda, za jos bolji efekat i sprej za ispravljanje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidim da si bas veliki ljubitelj Avon proizvoda! :D
      Drago mi je zbog toga! ;)
      Sto se tice proizvoda za negu kose, njih sam najmanje koristila iz Avona, jer sam imala zdravstvenih problema koji su prouzrokovali opadanje kose, tako da sam se trudila da sto jednostavnije i sto manje sredstava koristim za kosu. Sada se oporavila kosa, tako da cu poceti da malo "eksperimentisem." :) Hvala na preporukama! :)

      Избриши
    2. Nema na cemu. :D Jesam, veliki sam ljubitelj i 99% kozmetike mi je iz Avona, a osim toga sam i Avon Dama, pa normalno da je tako. :D

      Избриши