среда, 1. април 2015.

O Avon kompaniji

* Pretpostavljam da većina do sada nije imala priliku da čuje nešto više o samoj kompaniji, kako je sve počelo i šta je to što ovu kompaniju čini jedinstvenom.


Sve je počelo davne...

1886. god. - David McConnell, prodavac knjiga (od vrata do vrata) iz Njujorka, otkrio je da je uzorak parfema od ružinog ulja, koji je poklanjao svojim kupcima uz kupovinu knjiga, upravo glavni razlog zbog koga su ljudi kupovali njegove knjige. On je shvatio da je najbolji način prodaje ako proizvodi stižu direktno od proizvođača do potrošača. Ova ideja postala je temelj jednog kozmetičkog carstva - „California Perfume Company“ . Posao je brzo napredovao i vremenom je shvatio da su za pravi uspeh potrebni ne samo odlični proizvodi, već i najbolji ljudi za prodaju. Zato je David zaposlio prvu Avon Damu - Mrs. Albee. U vremenima kada žene nisu imale pravo glasa, gospođa Albee je razvila jedinstven metod prodaje koji i dan danas koriste Avon Dame širom sveta.

1939. god. - David je želeo da njegova kompanija postane poznata širom sveta i zato se odlučio da joj promeni ime. Prilikom posete Engleskoj, oduševio se sličnošću između prirode koja je okruživala njegovu laboratoriju u Suffern-u i grada Stratford na reci Avon, rodnom mestu njegovog omiljenog pisca W. Shakespeare-a. I tako, kompanija menja ime u “Avon Products inc.”

1989. god. - Avon kompanije je bila prva velika kozmetička kompanija koja je rekla NE TESTIRANJU PROIZVODA NA ŽIVOTINJAMA! Svi proizvodi testiraju se u “in vitro” uslovima, što zahtevaju i od dobavljača svih sastojaka za proizvodnju. Kompanija je kao prioritet svog poslovanja postavila očuvanje životnih uslova i poštovanje životnih i ekoloških standarda. Iz tog razloga razvila se potreba za formiranjem “Hello Green Tomorrow” kampanje, kojom je pokrenuto niz “zelenih aktivnosti”, kao što je elektronsko poslovanje - bez upotrebe papira. Štampani materijali prave se od recikliranog materijala i raspršivači ne oštećuju ozonski omotač.

1992. god. - Pokrenuta je Akcija za borbu protiv raka dojke u Velikoj Britaniji i danas je aktivna u preko 50 zemalja sveta. Do danas je prikupljeno i donirano preko 957 miliona dolara širom sveta. Sredstva se prikupljaju prodajom proizvoda sa oznakom ružičaste vrpce kroz Avon brošure i sav prihod od prodaje namenjen je fondaciji.

2001. god. - Osnovana je kompanija “Avon Cosmetics SCG d.o.o.” u Beogradu i danas ima više od 40 stalno zaposlenih, 33 regionalna menadžera prodaje u Srbiji i 2 u C.Gori.

2004. god. - U Srbiji je pokrenuta akcija za borbu protiv raka dojke.
     - Pokrenuta je kampanja “Reci NE nasilju u porodici” na globalnom nivou. Do danas je donirano preko 60 miliona dolara za pomoć žrtvama i za podizanje svesti i informisanje.

2008. god. - U Srbiji je pokrenuta “Reci NE nasilju u porodici” akcija. Putem donacija su tri sigurne kuće tokom 2012. godine dobile sigurnosne sisteme koji su ih učinili još bezbednijim.

Danas - Kompanija "AVON" je multinacionalna kozmetička kompanija koja ostvaruje prihod od 10 milijardi dolara godišnje. Kao jedna od najvećih kompanija direktne prodaje, Avon posluje u više od 100 zemalja sveta i ima preko 6 miliona nezavisnih Avon Dama. Avon proizvodna linija uključuje kozmetičke, ali i modne proizvode i proizvode za kuću.

AVON VREDNOSTI *

POVERENJE - Kamen temeljac ohrabrivanja Avon Dama da preuzmu odgovornost i budu najbolje što mogu. Ako verujete u nekoga i to pokazujete, ta osoba će pomeriti planinu kako bi dokazala da ste u pravu.

POŠTOVANJE - Pomaže da cenimo različitosti, da poštujemo ličnost zbog njenih/njegovih jedinstvenih kvaliteta. Kroz poštovanje, mi svakoj osobi pružamo mogućnost razvijanja njenih potencijala

VERA - Znači da želimo da živimo i radimo u okruženju u kojem je komunikacija otvorena, gde su ljudi spremni da preuzmu rizik, da predstave svoj pogled na svet i da govore istinu onako kako je vide.

SKROMNOST - Jednostavno znači da niste uvek u pravu, da nemate sve odgovore i da ste toga svesni. Niste ništa manje vredan čovek od ljudi koji rade za Vas i ne plašite se da tražite pomoć.

POŠTENJE - Treba da bude obeležje svake Avon Dame i zaposlenog. Postavljanjem i poštovanjem visokih standarda i radeći ispravne stvari, mi ispunjavamo svoje dužnosti za naše kupce, za svoje kolege i same sebe.

AVON MISIJA: Da budemo kompanija koja na najbolji način razume i ispunjava potrebe žena širom sveta svojim proizvodima, uslugama i načinom poslovanja.




Нема коментара:

Постави коментар