понедељак, 13. април 2015.

Moja kupovina c04/2015

Na drugim blogovima najviše volim da čitam postove o kupovini ili tzv. haul postove, jer tako saznam koji su proizvodi na sniženju, za koje proizvode mogu očekivati recenzije i šta je to što drugi preporučuju... A primetila sam da su takvi postovi veoma čitani, što znači da i drugi imaju slična interesovanja kao ja. :) Zato će i na mom blogu postojati takva rubrika.

Malo kasnim sa objavom, pošto je i c05 kampanja pri kraju, no dobro...

U kampanji 04 počastila sam sebe sa par proizvoda, a i Avon kompanija mi je poklonila nešto.



* Parfem Beautiful Butterfly


Na poručenih 10 maskara, za samo 10din mogao se poručiti ovaj parfem. Obožavam motivacije ovog tipa, tako da sam i ovog puta iskoristila ovu priliku. :) Nisam još otvorila parfem, ali sam ga probala u kancelariji i lep je, za proleće pravi.
Cena u katalogu 1529din, platila sam ga 10din!







* Četkica za dekoraciju noktiju




Već duže vremena je želim, ali uvek mi je nešto važnije...ali ovog puta je i ona došla na red. S jedne strane je četkica, a sa druge tzv. tačkalica.
Plaćena je 219din.








* NutraEffects dnevna krema za hidrataciju lica



Avon će u kampanji c06 lansirati novu kolekciju namenjenu za negu lica, čiji su glavni sastojci, pre svega seme čie, zatim nar i seme rajske ptice. Kolekcija će biti potpuno prirodna, bez parabena i boja, alergološki testirana i pogodna za sve tipove kože. Dobila sam je na poklon od kompanije, na seminaru za lidere.






* Infinitize maskara



Ova maskara je isto na mojoj wish listi već neko vreme, zbog svoje četkice. Pošto je sada bila akcija vezana za maskare, odlučila sam da je pravi trenutak da nabavim jednu.
Plaćena je 419din.







* Extralasting kremasta senka - nijansa Gold Gleam



Dvoumila sam se oko kupovine ove senke, jer su mišljenja bila podeljena...ali ipak sam želela da probam, jer nisam neko ko voli da potroši puno vremena na šminkanje kada je u žurbi, a smatrala sam da mi ova senka u takvim situacijama, uz kombinaciju tamnije senke može olakšati šminkanje očiju. Takodje, ponuda u katalogu je doprinela da se odlučim na kupovinu.
Uz poručenu maskaru, bilo koja senka iz ove kolekcije se mogla poručiti za samo 269din.





* Naturals gel za tuširanje - marakuja i božur




Nisam planirala da kupim gel, pošto mi trenutno nije potreban, a i trudim se da ne dopunjujem svoj, već prevelik lager, ali nisam smela da propustim ovu ponudu! :)
Bila je ponuda „Miksuj i kombinuj - poruči 1 za 249din ili poruči 2 za 329din“ sa određenih strana. Moj kupac je poručio samo jedan proizvod, tako da sam ja ovaj gel platila samo 80din!
Odlična ponuda, zar ne? :)









* Nandhe Pearlesque ogrlica



Ova ogrlica se nalazila u internet ponudi za samo 390din. Pošto nemam veliku kolekciju Avon nakita, odlučila sam da je proširim sa ovom ogrlicom.










Da li ste isprobale neke od ovih proizvoda? I kakvi su Vam utisci?

Do naredne kupovine... :)

2 коментара:

  1. Dopada mi se tvoj izbor, naročito me mame ove nove kreme :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) I menee :) vec planiram da isprobam onu za mat efekat, kao i tonik i penu za ciscenje... uskoro ce biti recenzija ove za hidrataciju... :)

      Избриши