четвртак, 2. април 2015.

Moja Avon priča :)

Davne 2011. godine u meni se odjednom, bez nekog posebnog razloga, rodila želja da radim sa Avon kozmetikom. I dok sam tih dana razmišljala hoću li ili ne da se bavim s tim, jedno veče drugarica mi se javila sa pitanjem da li bih radila Avon. Odmah sam to shvatila kao znak i pristala. U roku od sat vremena smo se našle da uzmem katalog i pokušam da sakupim porudžbinu. Istog trena sam sve svoje prijatelje i poznanike obavestila da sam počela da radim sa Avonom i da li bi pogledali katalog... Zanimljivo je da tada nije bilo parfema na poklon za novo uključenje, već se desilo da sam ja htela da se uključim dok je u toku bio neki motivacioni program koji je trajao 3 kampanje i ja sam trebala da postanem Avon Dama baš u toj trećoj kampanji i mogla sam da dobijem parfem na poklon ako sakupim porudžbinu od 17 000din. Odmah sam rekla da nema šanse, da je to previše...ali takva sam, ne odustajem lako... i ja sam uspela u tome! :) 

Mesec dana kasnije, slučajno sam otišla na prezentaciju konkurentske kompanije i njihova ponuda me je zainteresovala, pa sam odlučila i sa njima da započnem saradnju. U tom trenutku sam se nalazila u nekom periodu kada sam tražila samo dodatnu zaradu, tako da mi je i ovo dobro došlo.

Naredne 2 godine, radila sam u obe kozmetičke kompanije...neke kampanje su bile uspešnije, neke manje, ali sve to mi je bilo zabavno, dobijala sam besplatno proizvode i mogla za sebe da uštedim nešto novca. Čak sam i pokušala da napredujem u konkurentskoj kompaniji, ali to nije išlo baš najbolje...(u nekom narednom postu spomenuću i zašto).


U januaru 2014. godine poželela sam da čujem o mogućnosti napredovanja u Avonu. Tačnije, imala sam saradnika iz svog rodnog grada i vremenom je postalo jako teško da sarađujem sa njim zbog te udaljenosti i isporuke proizvoda, zato sam mu predložila da se uključi u Avon. Pristao je, tako da sam bila „prinuđena“ da postanem lider. :) Tog januara, u kampanji 01 potpisala sam ugovor o delu i postala kandidat za lidera. U kampanji 02 zvanično sam se potvrdila na poziciji lidera sa svojih 5 saradnika.



Ove godine, u januaru je bilo godinu dana kako sam lider i mnogo sam srećna zbog toga, a i ponosna na sebe i svoje saradnike. Smatram da sam dosta postigla, upoznala mnogo novih ljudi i da sam dosta napredovala na poslovnom nivou. Pogotovo, jer na fakultetu učim teoriju, a kao lider imam praksu iz oblasti marketinga. (više o poziciji lidera i šta sam sve postigla i zaradila u nekom narednom postu).

P.S. Sada možemo preći na zabavniji deo. :) Slede recenzije, moje kupovine, potrošeni proizvodi... smatrala sam da treba da objavim par uvodnih postova, pa tek onda da počnem sa ostalim temama. Morala sam da ispoštujem svoj neki zamišljeni protokol. ;)

Нема коментара:

Постави коментар