среда, 21. септембар 2016.

Recenzija: Nutra Effects Velvet Soft Moisture krema

Pre 2 kampanje dobila sam u kutiji sa svojom porudžbinom poklon od kompanije - krema za lice, ruke i telo iz Nutra Effects linije za negu tela. I kako onda da ne volim što sam deo kompanije koja me stalno iznenađuje? :)

Uz kremu, dobila sam i uzorke za losione

Ko me prati na blogu, zna da je moja omiljena kolekcija za negu lica upravo Nutra Effects,  tako da sam se radovala i ovoj liniji za negu tela. 
Linija je podeljena prema tipu kože na proizvode namenjene:

  • normalnoj ka suvoj koži - Ultimate Moisture;

o krema za lice, ruke i telo (200ml)
o losion od 250ml i
o losion od 400ml.

  • suvoj i veoma suvoj koži - Deep Nourishment ;

o losion od 250ml i
o losion od 400m.


U narednoj kampanji 14 (od 29.09.) pojavljuje se i losion (od 250ml i od 400ml) za izrazito suvu kožu; kao i Ultimate Moisture višenamenska krema od 400ml.

Ultimate Moisture proizvodi sadrže Chia semenke, koje su bogate omega-3 kiselinama, mineralima, proteinima, vlaknima, kalcijumom i antioksidansima. (u svojoj prvoj recenziji pisala sam vam detaljnije o prednostima chia semenki KLIK )

Deep Nourishment proizvodi su bazirani na bademovom ulju, koje sadrži vitamine A, B i E, intenzivno hrani kožu i pomaže joj da očuva prirodnu hidratantnost.

Jako je bitno da hidrirate svoju kožu i spolja i iznutra! (preuzeto sa avon.rs)

Sada ćemo se fokusirati na Ultimate Moisture višenamensku kremu.


Krema se nalazi u plastičnoj okrugloj ambalaži i sadrži 200ml. Miris kreme je nežan, prijatan i prirodan.

Tekstura kreme je srednje gustine i lako se razmazuje, tj lepo „sarađuje“ u dodiru sa kožom. Koža je odmah upija, ali ne u potpunosti, u smislu da ćete ipak imati osećaj da ste nešto naneli na svoju kožu.



Ja sam kremu relativno brzo potrošila, tako da joj to možemo navesti kao manu. Ali sve ostalo mi je apsolutno odgovaralo, pogotovo miris i tekstura. Sigurno ću je ponovo koristiti.

Cena u aktuelnom katalogu je 259din. A losiona iz iste linije 289 din., odnosno 429 din. za 400ml. Losione iz linije Deep Nourishment možete poručiti po cenama od 239 i 349 dinara.

P.S. Kod mene možete kupiti ove proizvode bez čekanja. :)

Da li ste probali neki od proizvoda iz Nutra Effects linije za telo?
Kakvo je vaše uopšte mišljenje o ovoj kolekciji?

2 коментара:

  1. Ja koristim losion, a baciću se i na kremicu da uporedim. Baš sam zadovoljna ovom novom linijom. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Dobio sam ovu kremu poštom.
    Međutim ispod poklopca nije bilo zaštitne folije.
    Piše da je krema proizvedena u Poljskoj.
    Na donjoj strani je naljepnica na kojoj je pečatiran datum 08.06.17.
    Interesuje me da li je to datum proizvodnje ili krajnjeg roka upotrebe.

    ОдговориИзбриши