четвртак, 29. септембар 2016.

Noviteti iz kampanje 13 + prikaz ColorTrend lakova

Evo još jednih noviteta... Neću dužiti, je ovo je standardna vrsta postova na mom blogu, tako da ste već upoznati sa tim. :)


Senses gelovi - novi miris koji sadrži ying-yang i pačuli, pod nazivom Anti - stress
Ove gelove uvek uzimam unapred, jer se dobro prodaju, moji kupci ih poručuju, moji bližnji ih koriste, odličan su izbor za poklon... Uvek dolaze u 2 vrste pakovanja - manje od 250ml i veće od 500ml.


TTA Today losion (200ml)

Ako volite Today parfem, onda vam treba i ovaj losion. A postoji i gel za tuširanje sa istim mirisom.
Upotrebom gela, a zatim losiona sa istim mirisom pre nanosenja parfema, produzavate trajnost mirisa i sam miris ce biti jači.

XXL krema sa kakao puterom (200ml)

Jedna od najprodavanijih krema za ruke sada je dostupna i u džambo pakovanju.


Secret Fantasy Wonderland toaletna voda (50ml)

Kategorija: gourmand cvetno voćna
Glavne note: crvene bobice, plumerija, vanila krem

Opisala bih je kao slatko, šećerno...ali prijatno, ne guši, nije presladak miris. Verujem da neće svima odgovarati, zato je najbolje da isprobate uzorak pre kupovine. Ja inače nisam ljubiteljh takvih mirisa, ali ovaj mi je prihvatljiv.

Tretman za jačanje i podsticanje rasta noktiju - Prep Serum (6ml)


  • aktivira mikrocirkulaciju kako bi podstakla rast noktiju
  • duži i jači nokti za samo 5 dana
  • sa vitaminima
Hidratntni baobab, akacija i vitamini pomažu u negovanju noktiju podstičući njihov rast.
Kako se koristi: Naneti na nokte i zanoktice.

Moram priznati da nisam stigla u potpunosti da isprobam ovaj tretman, jer su mi uglavnom stalno namazani nokti. Isprobala sam ga samo na zanokticama, ali sam naizmenično koristila sa još jednim sredstvom, tako da ne mogu ništa reći o njemu. 



ColorTrend Fashion lakovi za nokte (8ml)

Inače nisam ljubitelj ovih lakova zbog malog pakovanja i manje četkice, ali odlučila sam da isprobam ovu novu kolekciju, jer sadrži dve nijanse koje nemam u svojoj kolekciji.
Nova kolekcija lakova treba da pruža:
    • bolju pokrivenost,
    • lakše nanošenje,
    • brzo se suši,
    • 8 novih nijansi.
Bubblegum je tamnija pink nijansa, odlične pokrivne moći. Dovoljan je samo jedan sloj.
Candy Pink je  prava ona bebi roze nijanse, tako da joj pokrivna moć nije intenzivna kao kod prethodne nijanse.
Mislim da lakovi "rade" sve što su najavili (Candy Pink nije mogla bolje pokrivati jer je jako svetla inače nijansa), tako da imate preporuku da ih isprobate.


Da li ste isprobali neki od ovih proizvoda?

Нема коментара:

Постави коментар