петак, 8. април 2016.

ColorTrend beli krejon

Sećam se...osmi razred otprilike i moja prva kupovina šminke... uzela sam tečni puder (mislim da je bio marke Don Juan; uljani, što nikako nije bilo odgovarajuće za kožu u pubertetu, ali tada to nisam znala, tada nisi mogao preko interneta i youtube-a da saznaš sve, nisam čak ni računar imala...ee kako je to bio lep period života..), no skrenula sam sa teme. :)) Da se vratimo, znači uzela sam puder, maskaru, sjaj, belu senku, crni krejon i beli krejon - oduvek sam išla na sigurno - crno i belo. :)

Tu moju šminku koristila sam s vremena na vreme, uglavnom "must have" je bio crni krejon na očima, jer hoćemo da delujemo starije kad smo u pubertetu. O kako smo bili u zabludi... ;) Tako da taj moj beli krejon nikada nije našao put do mog srca. Do kante za smeće, jeste. :)

Srednja škola - uglavnom bez šminke sam išla svuda, nisam imala problem sa kožom, nije me bilo sramota da se pojavim bez pudera... pogotovo kada sam bila prepodnevna smena, jedva ustanem, a još treba i da se mackam... Ne, ne. :)

Onda fakultet, moje saradnje sa kataloškim prodajama, youtube, blogovi, napredovanje u Avonu, pokretanje bloga... uz sve to, moje interesovanje za isprobavanje novih proizvoda i savladavanja tehnika šminkanja je raslo, tako da sada imam dovoljnu količinu potrebnih i nepotrebnih proizvoda, znanja i tehnika šminkanja, ali nisam imala beli krejon! I reših da to ispravim, jer kažu da sa njim učiniš oko krupnijim i izgledaš svežije, a koja žena to ne voli?

Izbor je, naravno pao na ColorTrend Play krejon, jer moram sve što je Avon probati i jer se kao kroz maglu sećam da je neko rekao da je odličan.
Proizvođač ništa posebno ne kaže o ovom proizvodu, samo:
"Više nijansi i boja bez razmazivanja za savršenu definiciju oka.
Efekat: Savršeno definisane oči u zanosnim bojama."
Ima 1,14gr, što za mene ne znači ništa. Dužina krejona je prosečna, tako da smatram da se može duže vremena upotrebljavati, čak i uz svakodnevno zarezivanja, koje nije neophodno.
A šta ja kažem o ovom proizvodu?
Ja sam se ZALJUBILA u proizvod od 199din! Da, da!!! :)
On je tako kremast, pigmentovan, nežan za vaše oko (što je bitno jer se uglavnom upotrebljava na vodenoj liniji), ne razmazuje se, ima više namena, lako se blenda (objasniću vam posle zašto biste uopšte blendali krejon)...ma, SAVRŠEN proizvod za tako nisku cenu. 
Inače, Avon preterano ne ističe ColorTrend kolekciju, verovatno iz razloga što je jeftina i namenjena devojčicama koje tek počinju da koriste šminku. Ali smatram da greše, jer je ova kolekcija odlična. Koristim njihov puder u kamenu i veoma sam zadovoljna. Znam da mi dosta poručuju njihove maskare i kažu mi kupci da su odlične. Probala sam jedan njihov tečni puder i jako je prijatan bio pri nanošenju, nisam ga osećala na licu, a dao je lepu pokrivenost. Kada ga kupim, mogu vam pisati i o njemu. Sve u svemu, solidni proizvodi za cene koje se kreću u proseku od 199-499din, a uglavnom su i ispod tih cena.

Sad da vam pokažem na koje sam sve načine ja koristila ovaj krejon:
- na vodenoj liniji, kako bih oko učinila krupnijim i lice mi izgledalo svežije,
- ispod obrva, za naglašavanje najvišeg dela obrve (povučem kraći luk i onda ga izblendam, tj. ublažim ga),
- u uglu oka, iz istog razloga kao kad ga nanosim na vodenu liniju i
- iznad gornje usne, kako bih vizuelno povećala gornju usnu (iznad linije gornje usne iscrtam i zatim izblendam, kako ta linija ne bi bila previše vidljiva).
Zaključak:
Moj utisak je 10/10 i nikako ne smete da propustite ovaj krejon u narednoj kampanji, koja počinje 14.03. jer mu je cena SAMO 169din! Ako nemate svoju Avon damu, možete poručiti kod mene. Za narednu kampanju poklanjam besplatnu poštarinu uz kupovinu određenih parfema. :)

Da li ste vi isprobale ovaj krejon ili neki drugi ColorTrend proizvod?

Нема коментара:

Постави коментар