уторак, 26. април 2016.

Proizvodi koji će se tek pojaviti u prodaji

Još jedna od mnogobrojnih prednosti, kada si u Avon kompaniji, je i to što možemo da isprobamo unapred neke proizvode. Avon dame mogu da poruče proizvode iz jedne kampanje unapred, a meni kao lideru se pruža mogućnost da isprobam proizvode iz čak 3 kampanje unapred.
Imamo u ponudi mali i veliki set za lidere po specijalnoj ceni uz određeni broj uključenja (učlanjenih Avon dama). Pošto sam ranije već poručila veliki set, izbor je ovog puta pao na "Mali set za lidere."

Set sadrži:
  • Gel Shine lak u 2 nijanse (u prodaji od 05. maja ),
  • Little Lace Dress parfem (u prodaji od 26. maja ),
  • Anew BB krema (u prodaji od 26. maja ),
  • Glow višenamenski stik u 2 nijanse (u prodaji od 26. maja ) i
  • Advance Techniques Sun Light sprej (u prodaji od 16. juna ).
Na slici su i prospekt o novoj Anew Vitale 25+ kolekciji sa uzorkom BB kreme iz iste kolekcije (ja već imam i "full size" pakovanje tog proizvoda ) i prospekt sa uzorkom o novom Ideal Flawless puderu sa mat efektom. Anew Vitale 25+ kolekcija, kao i Ideal Flawless puder u prodaji će se naći od kampanje 08 (od 26. maja ).


BB kremu ću testirati do početka te kampanje i preneću vam utiske na blogu. Uzorak Ideal Flawless mat pudera nisam još probala. Dobila sam uzorak Nude nijanse. Trebalo bi da ću za nekoliko dana nabaviti i "full size" pakovanje ovog pudera, kako bih i njega predstavila na blogu.


A da se vratimo sad na proizvode čije recenzije ćete videti na blogu u narednom periodu...


GEL SHINE lakovi u nijansama Sheer Love i Roses Are Red su poboljšana verzija već postojeće kolekcije pod nazivom Gel Finish. Slike i testiranje za ove lakove sam već uradila, još samo da ih pripremim za objavljivanje i napišem svoje mišljenje i eto ih na blogu. :) Očekujte za nekoliko dana...

LITTLE LACE DRESS parfem je još jedan "član" dobro poznate kolekcije "Little Dress." Na prvi pogled, parfem mi se dopada, ali videćemo još kada ga detaljno testiram. Biće na blogu pre zvaničnog pojavljivanja u prodaji.

ANEW VITALE BB krema je takođe, poboljšana verzija već postojeće kreme, koja se povlači iz prodaje i na njeno mesto stiže ova nova. Nisam je još testirala. Ali po pakovanju, ova mi se više sviđa. I njena recenzija će se naći na blogu.

GLOW višenamenski stikovi su nešto čemu sam se baš obradovala. Deluje mi kao odličan proizvod za predstojeće leto i preplanuli ten. Pojaviće se u 2 nijanse: Blushing Coral i Glowing Nude. Jedva čekam da počnem da ih testiram. Pakovanje mi ne deluje baš praktično za nanošenje, ali videćemo...

ADVANCE TECHIQUES SUN LIGHT sprej je čini mi se, potpuni novitet u kompaniji. Svakako je neophodna dodatna nega za našu kosu tokom letnjih dana, jer sunčevi zraci i voda je dodatno isušuju. Testiranje ovog proizvoda će malo sačekati. Za početak, sviđa mi se pakovanje, baš je "sunčano." :)


Ovo je bio malo drugačiji post nego što ste navikli, ali nadam se da vam se dopao.
Ako bude prilike, biće još ovakvih postova. 

Da li se posebno radujete pojavljivanju nekog od ovih proizvoda? :)

10 коментара:

  1. Hvala na divnom postu,kao i uvek:) Stikovi mi deluju primamljivo i sprej za kosu..

    ОдговориИзбриши
  2. Ova nova anew bb je odlicna za razliku od njene predhodnice.Stara mi nije odgovarala jer je ten prosijavao i nekako mi se činilo da se bas i ne prilagodi nijansa tenu pa deluje izvestaceno.Kod ove nemam tih problema, super je prilagodljiva i ne sijam se od nje.Sve tople preporuke za devojke sa masnim i kombinovanim tipom kože.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je prethodna u pocetku bila ok, a posle mi nije odgovarala, jer mi je previse masno bile lice od nje. Sto se tice prilagodjavanja tenu, tu nisam imala problem.
      Videcu kako ce se ova nova ponasati. :)

      Избриши
  3. Super post!Ovi Glow stikovi deluju zanimljivo,moraću ja to da isprobam 😘
    Prijavila sam ti se na blog,volela bih da poglledaš moj blog,i da se možda prijaviš 😘
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odlucni proizvodi. Imas super ideju da nam prikazujes Avon proizvode, koje ja puno volim. Poseti i uclani se ako ti se svidi moj blog, molim te ♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман4. мај 2016. 18:29

    Divan post ,sve pohvale !jedvah cekam jos postova ❤

    ОдговориИзбриши