недеља, 8. новембар 2015.

Moja kupovina - kampanja 14

Uvek kasnim sa ovom vrstom postova, ali šta ću...takav mi posao. :) Prestala sam da poručujem za sebe proizvode na početku kampanje (osim ako nije nešto hitno), nego ih poručujem tek na kraju. Iz razloga što mi se uvek pred kraj kampanje javi još kupaca, tako da ja dodam nešto za sebe da bih imala dovoljan iznos za porudžbinu ili nekome od mojih saradnika zafali za porudžbinu.
Pa tako, kao pravi lider, moram zapostaviti svoje interese i misliti pre svega na svoje kupce i saradnike. :)

A ono čime sam ja sebe obradovala u kampanji 14 je...


Šminka:


Extralasting tečni puder, u nijansi Nude je puder koji ja koristim. Prethodna bočica je bila pri kraju, tako da sam morala naručiti novi. Međutim, mislim da ću potražiti novi puder...u poslednje vreme koža lica mi je jako čudna i problematična, tako da mi ovaj puder ne odgovara 100%. Mislim da ću probati Luxe puder...on mi je svakako na wish listi. :)

Tonirani balzam u nijansi Reviving Raspberry odavno želim da imam, tako da sam ga ovog puta i poručila. Lepo hidrira usne, a pri tome daje i lepu boju usnama.

Ostalo:


Signature Attraction novčanik sam kao Avon dama, uz ostvaren uslov, poručila za samo 189din. Lep crni novčanik (uvek potreban) sa dosta pregrada je pravi izbor za savremenu ženu. :) Inače, u istoj kolekciji nalaze se torba i večernja torbica. Videćete i njih u narednim postovima. ;)

Femme mini parfem sam poručila, jer je bio povoljan (149din uz poručen Nutra Effects proizvod). Prošle godine mi je omiljeni parfem bio baš ovaj, tako da dok ne nabavim "full size" parfem, koristiću ovaj mini. :)

Da li ste isprobali neki od ovih proizvoda? 

1 коментар:

  1. Ovoga puta sam kupila BB balzam za kosu i lux korektor.Oba proizvoda sam zelela dugo,dugo..:) U balzam sam se zaljubila na prvo mirisanje,ocaravajuci miris,potpuno nov s obzirom da svi samponi,balzami i ostale mazalice za kosu isto mirisu..Korektor jos nisam probala,ali uopste ne sumnjam u kvalitet,jer mi je ova kolekcija omiljena i isprobana.Tako da ti preporucujem lux puder,neces pogresiti.

    ОдговориИзбриши