четвртак, 19. новембар 2015.

Jesenji favoriti

Ove godine sam shvatila da od svih godišnjih doba, najviše volim jesen. Valjda zato što nam je ove godine, jesen zaista prelepa. Divno, sunčano vreme, savršena (za mene) temperatura, bez kiša...ma divota! Za šetnje, ispijanje kafa sa drugaricama u baštama kafića, fotografisanje divne prirode...jednostavno za uživanje! :)

U duhu svega toga, odlučila sam da vam predstavim svoje jesenje favorite, odnosno proizvode koje sam najviše koristila. Otišla sam na kratko u svoj grad Šabac i šetajući našim Velikim parkom, koji mi je ovog puta bio najlepši zbog svog tog opalog lišća divnih boja, odlučila sam da baš tu uslikam svoje favorite. Tako da ćete imati priliku da vidite delić te lepe prirode...


Predivno, zar ne? :)
A favoriti su...


Little Black Dress eau fraiche parfem sam obožavala da koristim. Lep, lagan i osvežavajući miris... Moja preporuka!

Wine&DineMe lak za nokte iz Gel Finish kolekcije je moj favorit tokom jesenjih i zimskih dana. Prelepa tamno bordo nijansa...a zbog svoje strukture može jako dugo da vam potraje na noktima. Testirala sam ga jednom i savršeno je izgledao na mojim noktima čitavih 7 dana, a da sam pri tome sve kućne poslove obavljala ja. Kako izgleda na noktima, možete pogledati OVDE

Mystery Mauve olovka za usne je OTKRIĆE GODINE za mene! O B O Ž A V A M !!! :)
Inače mnogo volim mauve nijanse i ne znam zašto je nisam pre probala, ali eto...sad je imam i mnogo se volimo. :) Kako izgleda na usnama, možete pogledati OVDE

Radiant Raisin ruž za usne iz kolekcije Ultra Color Absolute je najtamniji ruž koji ja posedujem. U pakovanju izgleda tamno ljubičasto, međutim kada ga nanesete na usne, on nije tako taman, već u sebi ima neki crvenkasti podton. Mene ponovo asocira na tu neku tamniju mauve nijansu. (u prirodi nijansa uopšte nije htela da se slika, pa zato ide slika sa google-a) KLIK


I to su moji jesenji favoriti...
Kako Vam se sviđa moj izbor? Da li ste probali neki od ovih proizvoda?

3 коментара:

  1. Olovka i ruž su sjajni, a ideja da slikaš u prirodi još bolja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olovka ce da mi bude ljubav za ceo zivot! :D
      Hvala. :) Ova prelepa jesen mi daje razne, nove ideje... :)

      Избриши
  2. I meni je jesen omiljeno godisnje doba iz istih razloga! ♥ Ovaj lak mi je bukvalno prelep! ♥ Ja sam koristila Avonovu olovku za oci i predobra je! Ne sumljam da je parfem, olovka za usne i ruz bas kao i ona - savrsena ♥♥♥

    giveaway na blogu ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши