понедељак, 8. фебруар 2016.

NAGRADNA IGRA! :)

Ponedeljak je pravi dan da započnemo nešto, zar ne? ;)
E pa, u to ime, ja započinjem nagradnu igru, samo za Vas, kao što sam i najavila na fb stranici! Nagradna igra će se odvijati na blogu i na fb stranici bloga

Slogan aktuelne Avon kampanje je "Tvoja lepota menja svet"  i ja se apsolutno slažem sa tim. Smatram da je svaka osoba lepa na svoj način ako je čiste duše. U to ime sam smislila poseban poklon za Vas, a to je ono što svakoj ženi treba da dodatno istakne svoju lepotu, a to su naravno, karmin i maskara! 

Želela sam za Vas samo najbolje proizvode, tako da je izbor pao na karmin iz nove Pefectly Matte kolekcije i to u nijansi Red Supreme, jer svaka žena treba da poseduje barem jedan crveni karmin. Mislim da je ova nijansa odgovarajuća, uživo nije tako tamna na usnama i sadrži plavi podton, tako da će Vam zubi izgledati belji uz ovu nijansu. Drugi poklon je novitet iz kampanje 04, a to je Big & Multiplied maskara (za koju sledi uskoro recenzija na blogu). :)

PRAVILA:


  1. Lajkujte stranicu bloga KLIK
  2. Zapratite ovaj blog putem GFC-a (Google povezivanje prijatelja - slika ispod prikazuje gde treba da kliknete)
  3. U komentaru mi napišite koja Vam je omiljena nijansa iz Pefectly Matte kolekcije ruževa i da li ste probali neku maskaru iz Big kolekcije.

*Napomena - bitne informacije:

  • Nagradna igra trajaće do 14.02.2016. do 23:59h. Važi samo za Srbiju.
  • Za fotografisanje su korišćeni proizvodi iz moje lične kolekcije, Vi dobijate potpuno nove, neotpakovane proizvode.
  • Nagrađivanje će se odvijati i na fb stranici bloga, tako da ako učestvujete i tamo, to Vam se računa kao 2 prijave. 
  • Pobednicu ću izvući putem sajta random.org. 
  • ZABRANJENO je učestvovanje lažnih i namenskih profila u ove svrhe, kao i preko profila Vaših muževa, braće i slično. Sve znam, sve vidim! ;)
  • ZAMOLILA BIH svoje kolege lidere da ne učestvuju u ovom nagrađivanju, jer mi imamo stalno mogućnost da isprobavamo proizvode unapred, a volela bih ovom nagradnom igrom da obradujem nekog ko nema tu mogućnost. Ali možete podeliti objavu o ovom nagrađivanju kako bi što više žena videlo i učestvovalo. HVALA! :)

P.S. Ako želite možete mi poslati zahtev na moj FB profil kako biste bile u toku sa objavama vezanim za Avon i možete me zapratiti na instagram profilu.

SREĆNO! :)

19 коментара:

  1. Meni su najdivnije nijanse Berry Blast i Adoring Love iz Pefectly Matte kolekcije..:) A za trepuske Big false lash je isprobana i odusevljena istom..:) Pozdrav..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ništa, FB Tijana Ilić sve ostalo Tijana sjz :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam imala priliku da probam,ali bih zelela da probam :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala nistsa, volela bih
    FB- Marija Ilic
    GFC- marija ilic

    ОдговориИзбриши
  5. Iz Perfectly Matte kolekcije su mi se jako dopale nijanse Marvelous Mocha,Red Supreme i Berry Blast,a što se tiče maskare probala sam Big & Daring i bila sam prezadovoljna. :)
    FB - Tamara Mijović
    GFC - Tamara Mijovic

    ОдговориИзбриши
  6. Iz Perfectly Matte kolekcije ruzeva najomiljeniji su mi Posh Petal, Berry Blast i Marvelous Mocha...tesko je odluciti se jer ima jos nijandi koje mi se dopadaju, alii eto izdvojila bih te tri... a sto se maskare tice nidam probala ni jednu iz te kolekcije, ali volela bih NARAVNO ♥♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Omiljena nijansa mi je Marvelous Mocha :) Maskaru jos nisam imala priliku da probam :)
    Gfc: suzana
    Fb: Suzana Petrovic

    ОдговориИзбриши
  8. Što se tiče maskare, moj favorit je Big & Daring definitvno, savršeno produžuje trepavice. A kada je karmin u pitanju, iz pomenute kolekcije omiljeni mi je Superb Wine :))

    ОдговориИзбриши
  9. Probala sam Big&Daring maskaru i odlična je! Svima je preporučujem!
    A od karmina nisam još uvek probala nijedan, tako da smatram da je ovo odlična prilika! Puno pozdrava!<3

    ОдговориИзбриши
  10. Iz ove kolekcije nazalost nisam nista koristila, dok moja starija cerka koristi nijansu Posh Petal, i veoma je zadovoljna.
    Maskare koristim godinama uglavnom samo Avonove, po preporuci dve drugarice...i nikad se nisam razocarala!
    I verujem i da nikada i NECU! :)

    SRECNO od srca drage moje DAME...DEVOJKE i MAME :)

    Fb i Gfc: Katarina Kaća Borić

    ОдговориИзбриши
  11. Maskaru Big & Daring koristim trenutno i fantasticna je! Ruzeve nisam jos uvek probala, nekako ih slabo i koristim, vise sam za labelela, jer su mi usne uvek suve, a od labela su fino mekane i socne a dobiju i bojice malo :)
    Fb Danijela Bekcic
    Gfc Danijela Bekčić

    ОдговориИзбриши
  12. Ruzeve ne nosim, jer su mi usne tanke, pa se ni ne vidi kad ga stavim, niti mi izgleda lepo, a ni maskaru nisam probala... :)
    Mada bih volela..

    ОдговориИзбриши
  13. Iz Perfectly Matte kolekcije mi se najvise svidja Red Supreme , a maskaru nisam imala priliku da probam , a volela bih :)
    FB, Gfc - Zorica Djurdjevic

    ОдговориИзбриши
  14. Maskaru nisam probala,a najvise mi se dopada Red Supreme iz Perfectly Matte kolekcije.
    FB: Tanja Tajci Petrovic
    GFC: Tanja Petrovic

    ОдговориИзбриши
  15. Posh Petal 0194 1 je moja nijansa. Deluje prirodno a opet ističe moje usne.
    FB: Ana Nikolic
    GFC: Aan Nikolic

    ОдговориИзбриши
  16. nisam probala ni jedno ni drugo,volela bi :)
    Fb: ivanica iva milojevic
    gfc: ivana milojevic
    extraa <3

    ОдговориИзбриши
  17. Ruzeve nisam probala, tako da nemam omiljeni. Maskaru sam pobala, onu za volumen, i stvarno je odlicna! :)
    FB i GFC Ivana Savic

    ОдговориИзбриши
  18. Nisam probala ni ruz ni maskaru, a bas bih volela. Ruz predivno izgleda! :)
    FB: Jelena Vukadinovic
    GFC: Jelena Vukadinovic

    ОдговориИзбриши
  19. Tesko mi je da se odlucim za jednu :-D, ali nijansa koju sam probala je Adoring Love, ali mi se takodje svidja i Berry Blast, koju bih takodje volela da probam <3 Mada je i ova crvena lepotica Red Supreme zanimljiva. :-D
    A sto se tice maskare iz Big kolekcije, probala sam Big false lash i prezadovoljna sam! :) Ona i Infinitize su mi neprevazidjene! :) <3
    Inace, hvala ti na prilici da probamo nesto novo iz Avon-a! :) :*

    FB: Nikolina Tasic
    GFC: Nikolina Tasic

    ОдговориИзбриши