четвртак, 1. октобар 2015.

Moja kupovina - kampanja 13

Ovakve postove najviše volim da čitam na drugim blogovima, pa su zato i na mom blogu oni, redovna rubrika. Sebe sam ovog puta počastila sa...


Za telo:


Senses gelovi za tuširanje su redovna postavka u mom kupatilu. Volim mala pakovanja, iako su veća ekonomičnija, ali mi onda dosadi miris dok potrošim to veliko pakovanje. Ovo je jedina stvar, gde ja kao ekonomista, nisam ekonomična. :)) Takođe, volim ove kremaste gelove. I volim ponudu 3 za 429din, pa sam je i ovog puta iskoristila (jedan gel sam poklonila).

Parfemi:


TTA Daydream parfem je novitet u kolekciji Today, koju ja obožavam. Želim da ih imam sve, pa sam tako krenula polako u ispunjavanje svoje kolekcije. U katalogu mi je bio predivan, a uživo mi je malo jači za moj ukus. Moram još da ga testiram.

Rare Amethyst parfem će se pojaviti u kampanji 15. Ja sam ga dobila za 10din, kao deo programa uštede za Avon dame. Još uvek ga nisam otvorila.

Ostalo:


Treselle mini miris sam, takođe dobila za 10din u okviru programa uštede za Avon dame.

Korektor sam poručila za 99din, jer sam imala ispunjen uslov, a to je da se poruči Big&False maskara. Već koristim ovaj korektor, tako da je proveren proizvod. Koristim ga za područje ispod očiju.

Big&False maskara je novitet, koji sam naravno morala da imam. Prvom Big&Daring maskarom sam oduševljena, tako da verujem da ću biti i sa njenom "drugaricom." :) Cena joj je 599din.

Da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?

2 коментара:

  1. Maskara me jako privlači da jeprobam, a davno sam imala jedan Avon paefem i bio mi je ok ne sećam se više ni koji, gelove volim u principu sve :)

    ОдговориИзбриши
  2. Moj omiljeni parfem koji kpristim godinama je Today i za mene je nezamenljiv.A maskaru sam kpristila Super Sock i zadovoljna sam.Sada sam isprobala Big Flash i odusevljena sam :)

    ОдговориИзбриши